Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

14-12-12 mara geboren!

• Auteur

dames hier ook even een berichtje van mij!

mara is vorige week vrijdag in turbobevalling gekomen. krap drie uurtjes weeen gehad met een uur weeenstorm. twee keer persen en ze lag op mijn buik! al met al een perfecte bevalling. op de geboorte van de placenta na, doordat de bevalling zo snel ging heeft mijn mbaarmoeder daarna niet beseft tijdens de geboorte van de placenta om samen te trekken. opeens 6 mensen om me heen met infusen en zuurstofmasker enz! gelukkig alles goed gekomen. wel 2,5 l bloed verloren. voelde me heel slapjes erna, en ben een nachtje in het ziekenhuis gebleven. mijn herstel gaat wonderbaarlijk snel. ben weer helemaal op de been. kan weer kleine blokjes om lopen. al met al een hele goede afloop. de bevalling was erg snel en achteraf gezien nest heftig toen het bloed eruit spoot. iedereen zat helemaal onder? maar ik kijk er toch goed op terug en h eb het al een plekje kunnen geven!

liefs

#4486306 Quote

Nogmaals van harte met Mara.
    Wel even een heftig verhaal, ja.

Geniet van je lieve kereltje en meisje :)!

Liefs

#4486356 Quote

Gefeliciteerd Met jullie dochter.
    Geniet ervan

Vissen..
    Bijdrager
    #4486415 Quote

Gefeliciteerd met jullie dochter Mara! Leuke naam zeg!
    Inderdaad heftige bevalling alsnog, maar fijn dat je het een plekje heb kunnen geven.
    Geniet van jullie wondertje!!
    Liefs

#4486447 Quote

gefeliciteerd met Mara,gelukkig gaat het weer goed,geniet van je gezinnetje

liefs jootje

#4486466 Quote

Gefeliciteerd met jullie dochter Mara!
    Geniet lekker van je gezin!

#4486837 Quote

Gefeliciteerd, nu lekker genieten!!

#4487094 Quote

Oja, hoe vind de grote broer het??

#4487133 Quote

Gefeliciteerd zeg,
    Echt super,,
    Geniet dr maar lekker van…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct