Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1731931 Nekplooimeting

• Auteur

hallo.

wie van jullie doet er een nekplooimeting.
    (kansberekening op down)

wij zijn zwanger van nr 3 en nu 11 wk.
    en wij laten een nekplooimeting doen.
    bij mijn andere kinderen hebben we dat ook laten doen en dat was toen goed.
    ben 28 en geen familie met down.
    we hebben het goed overlegt samen.

maar ik ben benieuwd hoe jullie er in staan.

#4487316 Quote

Mijn partner en ik vinden het niet nodig. Wij hebben ook geen down in de familie en ik vind die meeting te weinig zeggen.
    Wij nemen onze kans wel 🙂

#4487324 Quote

Wij doen het ook niet. Zit niet in de familie en we zijn allebei nog heel.jong.

#4487388 Quote

Hier ook 3e kindje ben zelf 26 en mn man 30. Wij doen dat ook niet. Geen down in de familie dus eigenlijk niet eens overnagedacht om het in optie te nemen.

#4487396 Quote

Wij hebben het wel laten doen, bij de andere twee kinderen hebben we het ook laten doen. Het was bij ons puur gevoelsmatig om het te laten doen. Een zekere geruststelling. De kansberekening was ook weer zeer gunstig. Maar we weten, het blijft een kansberekening.Wanneer is de meting?

#4487617 Quote

dinsdagmiddag hebben wij de afspraak.
    ben benieuwd.

sparkelgem
    Bijdrager
    #4487796 Quote

wij hebben het ook niet gedaan want wil het toch houden down of niet het is gewoon welkom bij ons. dus leek me de test wat overbodig

#4488796 Quote

wij hebben de meting wel laten doen. Meer om er op voorbereid te zijn. bij ons was de meting prima 1,4. Bloedonderzoek wacht ik nog op reactie.

#4488959 Quote

31, tweede kind, geen risico’s, wel gedaan. Wil het wel graag weten, niet dat ik weet wat we dan zouden beslissen, maar toch. Het is een heel ander leven met een gehandicapt kind, daar is het wel fijn dat je je daar op voorbereiden kan (voor zover je dat kan).

de meting wat hier ook prima, gelukkig!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct