Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1733103 En We Krijgen Een

• Auteur

Meisje!!! Na twee heerlijke boys nu dan toch echt een kleine diva!! Gelukkig ziet alles er ook super uit! 10 vingertjes, 10 teentjes. Mooi gesloten kaakje. Gevuld maagje en blaasje. Geen open ruggetje. Hartje en hoofdje prima in orde!! Net maar even een flesje alcoholvrije champagne open getrokken!

Wij kruipen nu lekker op onze roze wolk!!

Liefs Miranda.

#4488482 Quote

Gefeliciteerd! Geniet er van:)

#4488500 Quote

wat leuk, gefeliciteerd.

wij, ik hoop ook op een meisje.
    hebben al 2 jongens en een meisje lijkt me super.

hoe ver ben je dan al, omdat jullie al zoveel weten?

gr anneloes

#4488505 Quote

Wat leuk zeg! Twee grote broers die hun zussie kunnen beschermen.Geniet van dit fijne nieuws!

#4488519 Quote

Hey anneloes. Ik ben vandaag 16 weken en een dag. Hier maken ze de echo’s voor de geslachtsbepaling vanaf 15 weken…

#4488540 Quote

Ja ik las terug en wij hebben vorige week al gesproken over die NUB theorie.
    En toen zag ik idd dat je 16 wk zwanger zou zijn met de volgende echo.

Wel leuk dat de theorie klopt. Nu shoppen dus.
    Heb van de week met baby kleren in mijn hand gestaan, zowel meisjes als jongens.
    Maar ik wacht tot we het weten en dan shop ik me los.

#4488543 Quote

Wanneer staat de echo gepland?
    Heb vanmiddag inderdaad al een en ander gekocht. Zo leuk om gericht te kunnen shoppen. Nu maar eens gaan nadenken over de kinderkamer…

sparkelgem
    Bijdrager
    #4488654 Quote

o gefeliciteerd wat leuk !!
    wou dat ik het ook al wist haha
    nu kun je wel lekker gaan shoppen voor de kleine meid
    alles roze of gaat je dat dan toch wat te ver?

voor ons blijft het denk ik een verrassing mijn man wil er niks van weten hij wil de eer hebben om het te melden na bevalling haha

#4488885 Quote

Wat super leuk!!! Dus nu helemaal los gaan met het aanschaffen van meiden dingen?? Hadden wij wel, de eerste was een jongen de 2e een meid. Bij de 2e wisten we het na de 20 weken echo. Voor ons maakt het dus niet uit wat het wordt, maar onze zoon wil een broertje “want hij heeft al een zusje!” hihi. We moeten nog even geduld hebben tot de 20 weken echo, deze staat op 14 februari gepland. Kregen van de week te horen dat het echobureau ook start nu met de eerdere echo’s maar helaas zijn wij daarvoor al net te ver denk ik want ze heeft hem bij ons nog gewoon op 20 weken ingepland…. Nou geniet van deze roze wolk! Het is zo leuk en zo anders een meid! 😀

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct