Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

facebook

• Auteur

Zijn er meiden xie het leuk vinden ook vrienden te worden op facebook? Of dat we een apparte groep daar aanmaken voor ons? Mij mag je wel toevoegen. Imke Balk

#4488603 Quote

Hoi,
    Een aparte groep lijkt me wel wat… Dan kna ook niet iedereen meekijken.
    Heb alleen geen idee hoe dat moet….

Groetjes Sabine
    16wk2dg

#4488633 Quote

Ik kan je niet vinden Imke.

Zoek mij anders, Gerdine van ’t Hof
    Of Mijn baas en ik, das mijn bedrijfs FB

#4488641 Quote

Ik wil morgen wel een fb pagina aanmaken is niet zo heel moeilijk. ben vandaag nog aan het werk.
    Stom! Ik heb dat vaker gehoord. ik ga je opzoeken:)

#4488711 Quote

Gezamenlijke Facebook lijkt me wel wat. Ik hoor wel hoe deze gaat heten en dan zoek ik het op.

#4488712 Quote

Ik heb je hoor 😛

En de gezamelijke FB komt er aan 😛 Immke ga jij het maken of moet ik het doen?

#4488726 Quote

Ik ga er nu een maken:)
    Vanmorgen bij de vk geweest en net even lekker op de bank gelegen. Op mijn vrije dag moet ik niets, heerlijk! Bij de vk was alles goed! Ik laat jullie later weten hoe de groep heet.

#4488728 Quote

Ik heb een groep aangemaakt. Juli mama’s 2013. Jullie kunnen die niet zelf zoeken omdat ik hem geheim heb gemaakt. Zo kan ook niemand er iets van zien of van lezen.
    Ik kan jullie wel toevoegen en ik heb Gerdine ook beheerder gemaakt. Er kunnen er nog meer beheerder worden als ze dat wllen.
    Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel!

Ik weet niet waarom ik niet te vinden ben op fb.. maar anders zoek ik jullie wel op :).

#4488756 Quote

ik ben anneloes van hest
    voeg me maar toe.

gr anneloes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct