Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

facebook

• Auteur

Ik ga er nu een maken:)
    Vanmorgen bij de vk geweest en net even lekker op de bank gelegen. Op mijn vrije dag moet ik niets, heerlijk! Bij de vk was alles goed! Ik laat jullie later weten hoe de groep heet.

#4488712 Quote

Ik heb je hoor 😛

En de gezamelijke FB komt er aan 😛 Immke ga jij het maken of moet ik het doen?

#4488711 Quote

Gezamenlijke Facebook lijkt me wel wat. Ik hoor wel hoe deze gaat heten en dan zoek ik het op.

#4488689 Quote

Doe mij ook maar… Krijg jou idd niet gevonden.
    Miranda schriemer uit Rosmalen.

#4488792 Quote

Ik zag t! Heb je ook aan de pagina toegevoegd!

#4488801 Quote

ik ben nog maar net nieuw hier maar lijkt me leuk om de rest ook te leren kennen. als het goed is te vinden op Danielle Swarttouw (als jullie mij er al bij willen dan :P)

#4488819 Quote

Natuurlijk daniellle! Hoe meer zielen hoe meer vreugt. volgens mij heb ik je toegevoegd! En welkom bij de club!

#4488884 Quote

Ja!! Ik wil ook! 🙂 alleen doet mn facebook op de laptop sinds net onwijs raar….Heb ineens het bovenste balkje niet met de zoekbalk ed…. Jullie mogen mij ook gerust toevoegen hoor! Anja van den Berg – van Bokhorst, woon in Ermelo. Ik hoop jullie uitnodigingen te mogen ontvangen 🙂 En zodra ik mn zoekbalk weer gevonden heb zal ik anders jullie opzoeken.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct