Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1734024 Voorzichtig - pagina 2

• Auteur

Dank je Kelly we gaan het hopen ja aankomende week eerste maar vk weer bellen ze zal vast verrast zijn dat we niet zo lang hoefde te wachten

#4489478 Quote

oh ingeborg wat lees ik nu! heel veel succes deze zwangerschap ik hoop voor je dat nu alles goed gaat.

#4489473 Quote

In oktober kan het heel enkel nog wel en zelfde geld word je toch nog een september mama..

Wij wouden wel graag een najaars kindje maarja nu ik bedenk dat betekend wel met een dikke buik in hartje zomer

#4489465 Quote

Hahaha, inderdaad. Ik wilde nu eindelijk eens een verjaardag buiten kunnen vieren……
    Hahaha, is niet echt aan te raden in oktober!

#4489463 Quote

Najaar is bij ons vrij rustig maar toch zo vlak voor je verjaardag kun je wel weer zien dat je kinderen niet kunt plannen haha

#4489461 Quote

Ik ben 1 oktober uitgerekend. Geen van ons is jarig rond die tijd, dus wat dat betreft heeft de kleine allllllle tijd!

#4489564 Quote

gefeliciteerd! ik kan me nog goed herinneren dat het bij jou mis is gegaan. hopelijk gaat alles nu goed!

marijke (mei mama)

#4489586 Quote

Ingeborg, heel veel succes de komende weken. Het is weer heel erg spannend voor je! Ik duim..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct