Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1734308 Onzeker

• Auteur

Hey dames,

Ik word een beetje onzeker van die testen..
    Vrijdag heb ik getest (kruidvat 2 voor 5)met eerste urine dit werd een licht positieve test.
    Nu dacht ik gisteren hoppa etos test gedaan (in de avond) deze was negatief nu las ik op internet dat etos eigen merk erg slecht reageren.

Dus vandaag(nod dag) kruidvat weer gehaald.. En door mij ongeduld naar de wc gegaan smiddags (moest niet plassen) maar toch met het beetje urine getest en die was nagatief..

Ik voel me wel echt zwanger maar die negatieve testen maken me onzeker.. Ik heb nu nog 1 test liggen en wil die vrijdag doen..

kan het zijn dat vrijdag positief was door de ochtend urine en de andere negatief door dat het over dag was

#4489676 Quote

Verschrikkelijk.. Ik denk ook niet dat ik zo maar ongesteld word voel me zo gruwelijk zwanger net ook weer met het koken gatver wat stinken.. Loop bijna de hele dag met me neus dicht omdat alles stinkt en dan nog niet over de smaak gesproken.

Zelf mijn grote liefde voor milka chocolade is in water gevallen als ik maar een stukje proef word ik al beroerd sniksniksnik

#4489679 Quote

Ik zal je zo mijn adres even sturen, kom maar op met die milka chocolade!!!!!!!

#4489684 Quote

Ik kijk hier ff mee…wacht op mijn nod…
    Als ik eerlijk ben vind ik het erg vreemd dat je negatief test nu.
    Als ik jou was zal ik morgen ochtend testen.
    Vanaf de dag van je nod moet elke test positief zijn.
    Stekte!!

#4489692 Quote

Nee ga morgen nog niet testen..
    Je hoefd niet vanaf je nod positief te testen bij mijn zoon duurde het anderhalve week en iemand die ik ken die heeft nooit een positieve test gehad met 3maand hebben ze een echo gemaakt en toen kwamen ze er achter dat ze zwanger was

#4489700 Quote

Oke, dat hoor je bijna nooit. Dat wist ik niet.
    Ik teste bij al mijn zwangerschappen vanaf mijn nod positief.
    Ik hoop voor je dat het goed gaat verlopen.
    Succes!

#4489703 Quote

Het is net hoe snel hoog je hcg waardes stijgen
    We zullen het zien het scheelt dat ik me wel gewoon zwanger voel en zo lang ik niet ga vloeien blijf ik gewoon hier

#4489706 Quote

Vervelend die onduidelijkheid zo! Ik had ook pas een week later een positieve test.. Ik had een clear blue test, geen zin in wel/niet streepje of een beetje, toch wel/niet.. Gewoon zwanger of niet zwanger. Lekker duidelijk! En idd in de ochtend testen..
    (Ben van sept forum trouwens..)

Liefs

#4489709 Quote

Tuurlijk positief zijn is goed!
    Ik las net dat de innesteling zo’n kwetsbaar proces is dat zelfs stress het kan verstoren.
    Pfff gedoe allemaal!
    Maar ik snap je onzekerheid.
    Ik heb zelf 2 miskramen gehad.
    Ik duim voor je!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct