Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20 weken!

• Auteur
  • meagain
    Lid

jaja we zijn op de helft! vandaag 20 weken.. volgende week donderdag de 20weken echo.. en dan maar eens aan de slag! we hebben nog helemaal niets gedaan in huis voor dit derde wondertje van ons!

Jdw
    Bijdrager
    #4493129 Quote

Mijlpaal 🙂 Volgens mij ben je de eerste die op de helft is! Spannend he de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het wordt?

Zit je ook op facebook?

meagain
    Lid
    #4493152 Quote

ben uitgerekend op 2 augustus dus dat zal wel kunnen ja :-p.. ik heb wel fb… is er een site van augustus mama’s?

Hvlily
    Bijdrager
    #4493163 Quote

Lekker dat je op de helft bent!
    Ik was dinsdag 19 weken, maar ben wel al over de helft, omdat ze waarschijnlijk met 36 weken de bevalling gaan opwekken. Sorry, dan was ik dus eerder 😉

Jdw
    Bijdrager
    #4493168 Quote

Ja, er is een facebookpagina. Moet je vrienden worden met de beheerdster (Marloes de Doelder) en dan kun je ook op die pagina!

Hvlily
    Bijdrager
    #4493202 Quote

Oké, haha!
    Waarom wordt jij ingeleid?
    Misschien had je het al ergens geschreven, hoor (die zwangerschapsdementie ook!).

meagain
    Lid
    #4493204 Quote

hey.. nee had ik nog nergens geschreven hoor! ik word eerder ingeleid omdat bij mijn 2e zwangerschap de placenta dr mee stopte met 39 weken, gelukkig was ik het toen zelf al compleet zat en ben ik ingeleid.. na de tijd bleek dat de placenta echt op was al.. dus bij deze nemen ze t risico niet zo lang door te lopen.. en jij?

meagain
    Lid
    #4493206 Quote

oh ja.. dat betekend ook dat ik niet in augustus zal bevallen.. maar ja.. daar staat de datum op ingesteld he? dus we schrijven hier mee! haha

Hvlily
    Bijdrager
    #4493222 Quote

Inderdaad!
    Fijn dat ze je goed in de gaten houden en dat je dus op tijd mag bevallen!
    Ik moet eerder bevallen omdat het een een-eiïge tweeling is die één placenta deelt. Als er tijdens de zwangerschap geen complicaties zijn, bestaat het risico dat het op het laatst toch nog ‘misgaat’, soms ook nog tijdens de bevalling. Dat willen ze dan zoveel mogelijk voorkomen en daarom mag ik met 36 weken bevallen. Dat is dan ook al begin juli. Maar inderdaad blijft die datum op augustus staan. Ach, uiteindelijk telt de datum op het geboortekaartje! 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct