Uhm, even denken…. Zwangerschapskleding lijkt me in elk geval handig ja ;), misschien zoogcompressen? Bij sommige zwangeren gaan lekt er melk namelijk (tot nu toe nog niet heel erg gehad, maar wel tijdens het voeden… Hmmm, genoeg melk voor je baby hebben is fijn, maar teveel net wat minder 😉 ). Verder, misschien een leuk zwangerschapboek of tijdschriften, zoals ” wij jonge ouders” (mijn man vindt dat dat “ik jonge moeder” moet heten, omdat het echt een vrouwenblad is 😉 ) of zo. Bij de vierde heb je daar echt geen behoefte meer aan, omdat je dan alles wat er in staat wel zo’n beetje weet, maar aan jouw vraag te horen, is hij voor jou nog wel leuk 😉 hahaha. onderbroeken van een paar maten te groot, vind ik ook altijd wel fijn: van die echte zwangerschapsexemplaren vind ik vreselijk, die zitten helemaal over je buik en dat vind ik niet fijn. Maar een paar maten te groot zit wel heel fijn! (maar ja, dat valt natuurlijk eigenlijk onder kleding ;). Verder misschien vast wat kleertjes, om het voor jezelf tastbaarder te maken? En natuurlijk augurken, of iets dat je nu heel lekker vindt 😉 . Verder weet ik even niks 😀