Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1738677 Extra Controle

• Auteur

Hoi,

Vanwege mijn vele malen overgeven hebben we vandaag een extra controle in het ziekenhuis. In 2 weken tijd ruim 2 kilo afgevallen. Kijken of ik niet teveel uitdroog.

Wordt snel vervolgd

#4494039 Quote

Dat klinkt niet goed. Ik ben benieuwd.

#4494041 Quote

ahhh bah!!
    sterkte. hopelijk komt alles snel goed!!

#4494058 Quote

Sterkte!

#4494064 Quote

Gelukkig viel het mee, heb (nog) geen afvalstoffen in mijn urine maar het overgeven moet wel ophouden. Dus heb medicijnen tegen de misselijkheid hopelijk gaan ze werken.

#4494072 Quote

sterkte ermee, ik ben tijdens mijn tweelingzwangerschap tot de 16e week veel aan het overgeven geweest en was 6 kilo afgevallen… mijn huisarts had me het advies gegeven druivensuiker te nemen (gewoon die dextro tabletjes) zodat je energie hebt en het overgeven kan er ook door verminderen. Ik zat op het randje van uitdroging en een opname. Die druivensuiker heeft mij veel goed gedaan en was snel opgeknapt….(en had verder geen medicijnen)

#4494101 Quote

Ik heb het tijdens de zwangerschap van onze dochter ook gehad en toen net als jou ook 6 kilo afgevallen in 13 weken. Ook op de rand van opname gestaan en dat willen ze nu graag voorkomen door nu al in te springen met medicijnen. Ik hou een glas water al niet binnen. De dextro is trouwens een goede tip.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct