Ha Wendy,
Erg he die onzekerheid? Ik word er zelf ook helemaal gek van. Ik zit morgen in de 6e week (heel pril dus allemaal), maar heb nu ook 2 dagen achter elkaar heel licht bloedverlies gehad. Dat vond ik op zich nog niet heel zorgwekkend omdat ik een enorm verleden heb met vaginale infecties en geïrriteerde baarmoedermond daardoor. Een ader is dan snel gesprongen denk ik. het was ook echt maar een klein beetje. Alleen heb ik nu ook afnemende zwangerschapskwalen en die combinatie baart me wel zorgen… heb ineens nauwelijks meer pijn in mijn borsten of onderrug. Voel eigenlijk niks meer, alleen moeheid en verkouden, maar dat kan ook een griepje zijn.
Heb de vk gebeld en die heeft me wel wat gerustgesteld, maar kan natuurlijk niets garanderen. Krijg een vroege echo in week 8, eerder was er geen plek… De 18e mag ik, 3 weken wachten dus, verschrikkelijk!
En iedere keer als ik naar de wc ga hou ik mijn hart vast en ik hoop alsmaar dat de gevoelige borsten weer terugkomen. Hopen op pijn daar, haha echt idioot eigenlijk, maar toch is het zo.
We kunnen helaas niets anders doen dan proberen positief te zijn en elkaar te steunen! En gewoon lekker je ei kwijt typen op dit fijne forum.
Sterkte en liefs,
Eva