Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger van 4e

• Auteur

Hoi
    Gister test gedaan positief zwanger van 4e kindje,erg pril nog,maar erg blij en gelukkig.
    Het is voor mij de 4e keer,maar voor mn nieuwe partner de eerste keer,dus erg spannend allemaal….aangezien we het nog aan niemand hebben verteld (uitgezonderd van een hele goede vriendin)..vind ik dit wel een uitkomst zo’n forum!!

Groetjes Danielle

#4497702 Quote

leuk!! gefeliciteerd! wanneer ben je uitgerekend?

#4497706 Quote

dank je wel volgens mijn berekening 28 januari!
    mijn oudste dochter is al 11 en mijn middelste dochter 9 en mijn zoontje is 5 jaar…dus ik had al helemaal afscheid genomen van zwanger zijn en baby tijd..

#4497712 Quote

Leuk Danielle, genieten van dit cadeautje 🙂

#4497737 Quote

dat doe ik zeker genieten…was vergeten hoe het voelt om zwanger te zijn..maar dat voel ik nu wel haha..misselijk pijnlijke borsten en zo moe…ik heb het gevoel dat ik banden pijn heb kan dat nu al?

#4497739 Quote

Gefeliciteerd, leuk hoor nog een baby’tje na 5 jaar 🙂
    Geniet van je zwangerschap!

#4497745 Quote

Hier een november mama, ik heb ongeveer hetzelfde verhaal. In april 2012 was ik zwanger van mijn vierde en voor mijn man zijn eerste, nu wordt ik in november weer mama! Het blijft gewoon spannend!

#4497786 Quote

Ik heb ook al het gevoel dat ik bandenpijn heb, of is het nu al bekkenpijn??!! (daar waar ik zó bang voor ben!!)

#4497938 Quote

het blijft zeker spannend…maar wat leuk dat je een beetje in dezelfde situatie zit….morgen staat hier nog een verhuizing op de planning….Skippy1982…heb je al eerder bekkeninstabiliteit gehad?…ik namelijk bij de laatste zwangerschap wel waardoor ik met 22 weken al in de ziektewet moest…ik hoop toch niet dat dat nu al de kop op gaat steken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct