Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Echo gehad! Het zijn er 2!!!

• Auteur

Donderdag de eerste echo gehad en het is een tweeling!!!! We hadden het wel aan zien komen maar was toch even lichtelijk in shock toen de 2de in beeld kwam 😉 Na onze vakantie de termijnecho en combinatietesten. Zit nu op 8w2-4d. Spannend hoor en er gaat echt van alles door mijn hoofd maar kijk er vooral naar uit over een maand of 7 deze 2 mooie wondertjes in mijn armen te hebben 🙂 Bij de 20weken echo weten we of het jongen meisje is, dan is het natuurlijk een tweeeiige tweeling en als ze beide het zelfde geslacht hebben weten we pas bij de geboorte of ze 1 of 2eiig zijn dus voorlopig nog even een verrassing. Gaat een hoop veranderen maar er komt ook wel heel veel plezier en gezelligheid bij! 🙂

#4498044 Quote

Wauw wat super gefeliciteerd geniet ervan

#4498045 Quote

Wow!!! Ik snap dat je even schrok! Bijzonder hoor!!

#4498056 Quote

Oh wauw, 2!! Gefeliciteerd, heel bijzonder en mooi. Hopelijk blijft het met beide baby’s goed gaan en hebben jullie strakjes 2 gezonde kindjes in handen!

#4498065 Quote

Wow, gaaf maar ik kan me ook zeker voorstellen dat het een shock is.

Genier ervan!

NNicole
    Lid
    #4498070 Quote

wauw dubbel gefeliciteerd!!! geniete ervan!!

#4498076 Quote

wat een wonder he vind het altijd zo bijzonder en met twee kindjes in de buik helemaal speciaal.

peet37
    Lid
    #4498093 Quote

Wauw, gefeliciteerd. Heel bijzonder.
    Komt het meer voor in jullie familie?

#4498120 Quote

Gefeliciteerd. Ik weet wat een shock het even is.
    Ik ben een novembermama en ook zwanger van een 2ling. Vaak kunnen ze aan de dikte van het tussenwand zien of het 1 of 2 eiig is. Het leuke is dat je ze vaak op echo mag bekijken.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct