Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1742930 Komen Er Nog Meer Op Facebook

• Auteur

Er zijn nu pas 7 leden.. Ik weet niet precies hoeveel er nu bij de december mama’s hier zitten??

#4498282 Quote

er zijn er iets van 11 maar niet iedereen is even actief

#4498283 Quote

Het is echt super leuk dames allemaal doen.

Vissen..
    Bijdrager
    #4498310 Quote

Ik doe niet aan facebook, hopelijk blijven jullie hier ook nog gezellig meekletsen!!
    Liefs

#4498349 Quote

Ik heb een aanzoek gedaan maar ben nog niet uitgenodigd voor de groep?
    Weet niet of iemand dat voor me kan regelen?

#4498351 Quote

Nou we hebben de facebook groep voor de echt actieve mensen. Als je leuk mee reageert hier dan ben je natuurlijk welkom!
    Maar omdat via facebook natuurlijk al je privedingen ook zichtbaar zijn…
    Het is echt niets persoonlijks tegen jou hoor!!

#4498352 Quote

Of zijn de anderen het hier niet mee eens? Dan ook gewoon eerlijk zeggen hoor! 🙂

#4498386 Quote

Ow okay! Ik vind persoonlijk dit een vervelende manier van communiceren omdat je altijd moet zoeken naar reacties vandaar dat ik niet zo actief ben en dacht facebook is leuker dan kan je makkelijker kletsen maar snap het en neem je helemaal niets kwalijk. Veel plezier op facebook en succes met alle zwangerschappen!
    Groetjes Bea

#4498908 Quote

Ik vind het wel prima hoor als je erbij wilt komen bea. Snap je punt wel hier qua communicatie, vind het zelf ook een onhandige site soms hier en facebook is wat dat betreft wel een stuk makkelijker..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct