Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Een tweeling!

• Auteur
  • Misselle
    Bijdrager

Hallo allemaal,

Mijn man en ik zijn voor het eerst zwanger en uitgerekend op 5 januari 2014.
    Op 14 juni hadden wij onze eerste echo en wat bleek;

Het wordt een tweeling!!!
    Wat een ontzettende leuke verrassing maar ook ontzettend spannend met de extra zorgen komen erbij kijken.

Zijn er nog meer mama’s in verwachting van een tweeling?
    Het lijkt me heel leuk om in contact te komen!

NNicole
    Lid
    #4498620 Quote

WAUW! nog een tweeling!
    Dubbel gefeliciteerd!!!

Ik hoop dat je je goed voelt, ze zeggen dat je dan veel meer last van misselijkheid heb, is dat bij jou ook zo?
    van welke kwaaltje heb je last?

#4498641 Quote

Wow! Gefeliciteerd!!

#4498642 Quote

Gaaf zeg!! Gefeliciteerd ! Ik word ook voor t eerst mama, maar wij krijgen er als het goed s maar 1! 🙂

#4498657 Quote

van harte van een dubbel geluk zeg.

lekker van genieten

peet37
    Bijdrager
    #4498690 Quote

Van harte gefeliciteerd!!

#4498702 Quote

Wat ontzettend leuk nieuws! Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van een tweeling 🙂 idd oom even schrikken en spannend maar zooo leuk! Wij hebben al een zoon van 4.5jr dus lekker drukke boel. Ben zelf 7 januari uitgerekend maar uitgaande van 37 weken zullen t waarschijnlijk december kindjes worden, we zullen zien 🙂 Geniet er in ieder geval volop van!

Misselle
    Bijdrager
    #4498805 Quote

Ps we weten ook sinds maandag dat het een eeneiige tweeling wordt, super leuk!

Weten jullie al of het een- of tweeeiig is?

NNicole
    Lid
    #4498819 Quote

oh wat leuk een eeneiige tweeling, dat is helemaal bijzonder!!
    Ik ben blij dat je je goed voelt!

Geniet ervan!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct