Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1743615 Stef Is Geboren - pagina 2

• Auteur
  • Daycey
    Bijdrager
    #4499032 Quote

Dankjewel meiden! Wat een lieve reacties!

@dromertje, jij had het nog net iets zwaarder dan ik! 😉

@Lynn, de tijd is zeker heel hard gegaan! Ze zeggen dat je alles vergeet als je kleine hummeltje geboren is (meervoud bij jou! 🙂 ), maar dat we 3 jaar over hebben gedaan om zwanger te worden, zou ik nu echt niet meer zeggen.

Ik hoop ook echt dat er meer meiden zijn die na (te) lang proberen ook zwanger mogen raken/zijn. Dit is inderdaad iets wat je iedereen toe wenst!

Liefs Daisy

Daycey
    Bijdrager
    #4499133 Quote

Genieten is in volle gang! 😉 Als jij ook maar geniet Beauty!

#4499249 Quote

Hey meid, als je denkt op Facebook wie is dat nou die me uitnodigt, it’s me!

Daycey
    Bijdrager
    #4499255 Quote

Oh, dat dacht ik idd! Heb net je uitnodiging geweigerd, omdat ik de laatste tijd van heel veel mensen die ik niet ken uitnodigingen krijg.
    Als je me nog een keer uitnodigd, zal ik je accepteren! 🙂 Gezellig!

#4499257 Quote

Ik geniet zeker van deze bijzondere periode 🙂

Daycey
    Bijdrager
    #4499259 Quote

@beauty, dat is maar goed ook! 🙂 Voor je het weet heb je jullie mannetje vast en het getrappel in mijn buik mis ik stiekem wel, hoor!

@supertje, heb je al weten te traceren en jou een uitnodiging gestuurd! Tenminste, als jij bent wie ik denk dat je bent. 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct