Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ledikant beschermer ?

• Auteur
  • hmimes
    Bijdrager

wie heeft er een hele lange die hele bed inc spijltjes beschermt ? En waar kan je die kopen ?

#4501528 Quote

volgens mij is dat best gevaarlijk zo ledikant beschermer ? Kunnen ze instikken als het loskomt..
    Waarom wil je een ledikant beschermer als ik vragen mag ?

#4501535 Quote

Nee hier niet. Lijkt me ook niet echt handig maar hoezo wil je dat? Ter bescherming van je kleintje?

#4501536 Quote

Zou ik ook niet doen hoor!

hmimes
    Bijdrager
    #4501539 Quote

als hij savonds naar bed gaat duurt het soms best lang voordat hij in slaap valt heeft het staan ondenkt . En kan nog niet zelf terug liggen zitten dus dan blijf ik stiekem erbij . pff zo vermoeiend ligt staat die weer op en zo gaat het 100000 keer en bed laagste stand bekkenpijn . Me man en ik doen het samen maar wil hem ook niet teveel belasten omdat die werkt ik niet . Daarom wil ik die en dan kan ik hem alleen laten als die valt valt die minder hard .

Cloewja
    Bijdrager
    #4501541 Quote

Denk dat het hard vallen wel mee valt hoor, hij valt toch op zijn matras?
    En het gaan zitten vanuit staan moet ie leren maar dat heeft ie vast snel door. Logan kon het eerst ook niet maar ineens had ie het door en gaat super.
    Is toch zelf ontdekken denk ik dan.

Ik heb trouwens mijn oude ledikant in gebruik 27 jaar oud haha. Zitten geen spijlen in maar soor hard plastic dus heb daar sowieso geen last
    Van.

hmimes
    Bijdrager
    #4501546 Quote

is paar keer hard gevallen spijltjes enzo , dus niet altijd zittend pff daarom

baby glenn
    Bijdrager
    #4501558 Quote

Ik heb bij de babydump wel beschermer gezien voor de bovenkant maar niet voor de zijkant. Ik heb er ook over zitten denken want Xilyano gaat met zn hoofd tegen de spijlen bonken. Doet hij ook als hij boos is op de grond…echt vervelend. Maar volgens mij mogen ze hier niet verkocht worden. Mijn vriendin in suriname heeft er een uit Amerika besteld bij http://www.wallmart.com ze hebben daar hele leuke. Hopelijk leert hij snel hoe hij moet gaan zitten als hij staat. Succes

hmimes
    Bijdrager
    #4501560 Quote

hoi baby glenn inderdaad hele mooie maar snap niet hoe ik zou moeten betalen etc . Dus hopelijk inderdaad leert die gauw zitten als hij staat pff .

Nu gaan ook alle kastjes open zo dus gauw beschermers kopen .

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct