Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ledikant beschermer ?

• Auteur

Bij zarahome verkopen ze die dingen geloof ik wel. Moet je ff kijken bij zarahome.com of nl

hmimes
    Bijdrager
    #4501590 Quote

al aan gedacht maar is zo moeilijk slaapt alleen in eigen bedje zo lief van je dat meedenkt kus kus

#4501585 Quote

Kun je hem niet tijdelijk in een campingbedje leggen tot hij wel zelf kan gaan zitten en liggen, en niet meer zo vaak valt? Idee misschien……

hmimes
    Bijdrager
    #4501584 Quote

weet het ziana maar ik vindt het zo moeilijk pfff

#4501583 Quote

J’velino staat ook iedere x ga om de vijf minuten kijken als hij huilt en als hij zit dan leg ik hem terug. Soms valt hij ook zittend in slaap. En soms komt zijn hoofdje ook tegen spijlen aan dan huilt hij nog harder dan wordt hij getroost en is het over.. zo leren ze het meid met vallen en met opstaan. Begrijp dat je het zielig vind en dat je hem tegen alles wilt beschermen maar hij moet het ook leren.

hmimes
    Bijdrager
    #4501622 Quote

lief van je ziana , maar ze zijn niet zo lang die hebben ze ook bij babyzaken . xx

Kabin Sons
    Bijdrager
    #10032401 Quote

Nice to see that the description which you provide is perfect for me.

Thanks

Kabin Sons
    Bijdrager
    #10032704 Quote

Your product is so attractive and outstanding.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct