Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

winter jas

• Auteur
  • hmimes
    Bijdrager

zijn jullie al aan het kijken voor een winterjas ?
    Mijn kleine draagt maat 80 en ik vraag me af of ik niet anders jas maat 86 moet kopen .
    Maar ja dat licht inderdaad ook aan de jas hoe die valt bedacht ik net . hihi

#4501998 Quote

Ik zou een winterjas altijd een maatje groter kopen. Dus als hij nu 80 heeft zou ik idd 86 kopen. Mouwen omslaan……Lekker warm toch.

Cloewja
    Bijdrager
    #4502001 Quote

Ik zou ook maatje groter kopen. Hij krijgt natuurlijk ook een (dikke) trui eronder. En mag wel een beetje ruim zitten vind ik.

hmimes
    Bijdrager
    #4502005 Quote

oke dank xxxxx

#4502022 Quote

Wij gaan ook voor een maat 86 De jongens hebben nu maat 80 maar de winter hier in NL kan altijd zolang duren dus misschien moeten ze hem wel 4-6 maanden aan ofzo.

Liefs

morena
    Bijdrager
    #4502025 Quote

Kreeg van een collega de tip om het 2 maten groter te kopen. De winter kan lang duren en als je kindje snel groeit, dan is 1 maatje groter met trui eronder niet handig.

Ben ook aan het kijken voor winterslofjes. Zag wat leuke slofjes van Aapies. Handig, we gebruiken namelijk vaak de fiets.

morena
    Bijdrager
    #4502026 Quote

Dan kan hij ze mooi aan. Tot nu toe sokjes gebruikt.

hmimes
    Bijdrager
    #4502045 Quote

hier ook nog sokjes , schoentjes haakt hij weg .

gebruiker254647
    Bijdrager
    #5710830 Quote

Om nog even op dit onderwerp terug te komen. Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden van softshell winterjassen voor jullie kinderen? Nu lees ik op Softshellonline.nl dat deze jassen erg licht, comfortabel, wind en regendicht is.

Daarnaast zijn deze jassen niet heel erg duur en zijn gemakkelijk online te verkrijgen bij: softshelljasdames.nl en softshellstore.nl . Wat is jullie ervaring van dit soort jassen bij jullie kinderen? Zijn ze warm genoeg om de winter mee door te kunnen? Ik hoor graag wat jullie erover te zeggen hebben 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct