Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20weken echo

• Auteur

@Dora: en, en. en??????

@heleen: nee stond niet in jouw stukje hoor, in die van minniey. Stond voor carpal tunnel syndroom maar nog nooit van gehoord.

Wij hebben ook al 2 flesjes gekocht maar ga ook geen bv geven. Dus sowieso nodig 🙂

Volgens mij wordt dat niet vergoedt door kinderopvangtoeslag. Ben vroeger zelf oppas geweest en een gezin wilde toen dat ik me aansloot bij een gastouderbureau omdat dat voor hun zo wel vergoed werd en anders niet, Maar misschien is dit inmiddels veranderd, is nu zo’n 6 jaar geleden. Anders belastingdienst bellen om het na te vragen.

Hier vandaag gesprek gehad met de anesthesist en donderdag de 20 weken echo. Spannend!

#4502678 Quote

Ja 20 weken was goed!! Een meisje maar dat wisten we eigenlijk al!

Betreft flesjes ja in huis, en ik ga ook nog een klein pakje nutrilon hypoallergeen halen. De bedoeling is borstvoeding maar bij onze dochter ging t niet van harte dus na 2 weken gestopt. Ook vanwege fluxus en te weinig kracht om dan maar te kolven en dan de fles geven. Mijn advies zorg dat je fles en pakje voeding in huis hebt. In de avond of nacht heb je niet zomaar een winkel waar je het kan kopen en als je bij moet voeden heb je dan toch een probleem.

het eerste echte meiden pakje is ook al in huis voor ons kleine dotje.
    binnenkort de zolder op om spullen van onze oudste uit te zoeken.
    Voor je het weet is het zover, haha.

Mizz91
    Bijdrager
    #4502696 Quote

Hoi dames,
    Ook mij lukt het helaas niet om vaak te reageren, ik moet daarvoor speciaal achter de computer gaan zitten, terwijl ik eigenlijk alleen op de ipad zit, maar bij deze…
    Hier gaat ook alles goed, afgelopen vrijdag de 20-weken echo gehad. Alles is goed en wij verwachten een vent! Ontzettend leuk en ook de familie was blij, omdat er aan mijn kant alleen nog maar meisjes zijn.
    De kleine is steeds erg druk aan het trappen en bewegen, komt misschien ook omdat ik nu rustig aan doe, beetje grieperig.
    Leuk om alles weer te lezen en ben benieuwd wat er uit al jullie 20-weken echo’s komt!
    Liefs!

#4502777 Quote

Hier ook een goede 20 weken echo. Ben zoooo opgelucht (in de familie paar keer slechte 20 weken echo gehad)! We wisten al dat we een jongen kregen, maar hij heeft het nu nog even extra geshowed 🙂 Hij wilde niet echt meewerken en dus konden we lekker lang genieten.
    Hier van mijn kant is dit de 1e jongen en van mijn man zijn kant is dit de 5e jongen en blijft onze dochter het enige meisje!

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4502813 Quote

Wat leuk!!! Wat fijn Maris dat het goed is geweest! 😀
    Geniet ervan!
    liefs,

#4502820 Quote

Wat fijn dat jullie een goede 20 weken echo hebben gehad! Ik moet nog wachten tot 16 oktober, ben dan 21 weken zwanger.

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4502875 Quote

Dat is ook al snel. .. het is al oktober! 😉

#4502948 Quote

Ook ik heb afgelopen vrijdag de 20-weken echo gehad. Morgen zit ik officieel op de helft. De kleine zag er goed uit en was al flink gegroeid sinds de termijnecho. Hij/zij kon ook niet helemaal in beeld komen. We willen niet weten wat het wordt, dus het blijft voor ons een verassing. Dacht dat ik veels te nieuwsgierig zou worden, maar dat viel reuze mee.

De klachten vallen wel mee. Op de vermoeidheid na. Kamp alleen met een iets wat verhoogde bloeddruk, maar ik geloof dat dat steeds een momentopname is, omdat ik onder controle sta van het ziekenhuis en ik hoef maar een stap daar te zetten en mijn hartslag gaat al omhoog. Daarnaast hebben ze in mijn urine wat verhoogde waardes van rode en witte bloedlichaampjes gevonden, wat zou duiden op een blaas- of nierontsteking. Maar gek genoeg voel ik daar helemaal niets van. Ik moet wel vaker plassen, maar dat is normaal.

Zijn er meer die hier last van hebben?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct