Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Poging 4 IUI

• Auteur
  • Daycey
    Bijdrager
    #4503918 Quote

Duimen nu dan maar! Dat het al beter is dan de vorige keren is al positief, meid!

X

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4503995 Quote

Duim voor je Wenser!

Wenser
    Bijdrager
    #4504510 Quote

Oh nee, ik zag al weer een beetje roze, dat wordt weer een ongi denk ik.
    Dit keer kan ik het echt heel moeilijk hebben, we hadden juist veel hoop en de behandelingen vallen zo zwaar. Mijn man zei al dat hij eigenlijk wil opgeven, omdat hij het ook zo zwaar vind. Maar ik kan een kinderwens echt nog niet opzij zetten.
    Nee he…

#4504528 Quote

Ah nee he. Ik hoop zo voor je dat het niet doorzet. Nou ik duim nog even verder.

Wenser
    Bijdrager
    #4504533 Quote

as wel doorgezet. Besloten om toch nog voor IUI-5 te gaan, daarna weer even pauze.
    Op een natuurlijke weg geoof ik niet meer en inmiddels begin ik mijn geloof in IUI ook wel te verliezen. Maar ja, je probeert alles…

#4504538 Quote

Klote! Dan maar deze ronde. We gaan er met z’n drieën weer voor. Stom he, hoe dat je zo hoopvol kunt zijn en wederom keihard onderuit getrapt wordt.

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

annemarie35
    Bijdrager
    #4504708 Quote

Ik zal voor je duimen ik zit in mijn eerste ronde IUI..

Liefss

6434515
    Lid
    #4505045 Quote

Hoi,

Wij gaan niet(nog)niet aan de IUI maar ik hoop echt van harte dat het jullie gaat lukken! x

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct