Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Rustig hier!

• Auteur

Hier alles goed hoor! Wij hebben de 20 weken echo al gehad en alles zag er goed uit! Zoals ik al sterk vermoedde.. Word het een meisje! Geweldig!
    M’n buik begint nu echt te groeien heerlijk!
    Verder ben ik sochtends nog wel misselijk helaas maar heb het redelijk onder controle!

Veel plezier bij jullie echo straks!

kiwietje
    Bijdrager
    #4504857 Quote

Beterschap koekie!

Kan helaas geen onderzoek vinden over vitamines. Wel Dat placenta beter werkt en doorbloed blijft. En dat slikken van vitamines ziektes als adhd en autisme tegen gaat. Ga het dus toch maar slikken.

kiwietje
    Bijdrager
    #4504900 Quote

Heel herkenbaar sab. Ik heb dat ook, geen gerust gevoel waar ik de vinger niet op kan leggen.
    En ook veel harde buiken. Bij mijn idd ook de derde, en momenteel handen vol aan de andere twee van 2 en 1.

Succes en plezier met de 20wk echo.

Sab82
    Bijdrager
    #4504891 Quote

Ik vind het zelf ook de rustigste periode van de zwangerschap. Er gebeurt weinig dat je merkt, je voelt nog niet veel (meestal dan) en weinig controles. Vanaf de 20 weken echo vond ik alles veel echter worden, wie weet wordt het hier dan ook drukker?

Wij hebben dinsdag onze 20 weken echo, vind het weer erg spannend! Heb zelf ook geen gerust gevoel over deze zwangerschap, maar misschien komt dat doordat het de derde is en ik m’n handen vol heb aan onze 2 kinderen. Ik sta daardoor minder vaak stil bij het feit dat ik zwanger ben.

Wel veel last gehard al van harde buiken, maar dat kwam door weinig nachtrust en druk op het werk. Nu gelukkig weer rustig!

3ekindjeopkomst
    Bijdrager
    #4504929 Quote

Hier ook de derde…. Vind de 20 echo ook echt spannend, omdat je al 2 gezonde kids heb. Wij mogen volg week dondérdag… Nog even afwachten!!

#4504931 Quote

Hier ook de derde maar weinig last van harde buiken. Ook geen onbezorgde zwangerschap….maar ik moet nog wachten tot 13 december voor de 20 weken echo.
    Ik heb mijn baby sinds zaterdag al een aantal keren gevoeld. Dat is wel heel fijn.
    Ik wil heel graag genieten maar de tijd glipt mij door de vingers. Mijn kinderen zijn 7 en de jongste wordt aanstaande zondag 4jaar, dan mag ze naar school en heb ik mijn handen wat meer vrij om in het huis orde te scheppen. Dat lijkt mij wel even heerlijk.

#4504939 Quote

Wow, de derde al voor jullie! Ik vind het al spannend nu het onze tweede wordt….mag ik de ervaringsdeskundigen hierboven vragen hoe jullie dat hebben ervaren? Van 1 naar 2 kinderen? Was het een beetje ‘te doen?’

Verder hoop ik dat jullie voorgevoel niet klopt! Vervelend als je zo onzeker bent, hoop dat de 20 weken echo goed nieuws brengt!

Sab82
    Bijdrager
    #4504942 Quote

Ik vond de overgang van 1 naar 2 minder groot dan van 0 naar 1. Toen waren gebroken nachten enorm wennen, nu wisten wat dat inhield. Ik moest bij nr 1 enorm zoeken naar een ritme (houd ik erg van). Soms aten we pas om half acht omdat onze zoon alle aandacht opeiste. Nu moeten we wel bijtijds eten voor de oudste, nr 2 gaat gewoon mee in zijn ritme. Ik vond dat erg prettig in ieder geval! Ook ziet nr 2 veel van nr 1 en vermaakt zich prima. Dus ik vind het prima te doen, al is mijn oudste echt een schat en had ik rustig de tijd om te voeden enz.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct