Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Spannend of het doorgaat

• Auteur
  • Wenser
    Bijdrager

Vandaag weer op follikelmeting geweest, vrijdag ook al. Ik heb rechts 1 mooi ei van 15,2, maar links drie van 13-en-een-beetje. Als ze morgen allemaal door blijken te zijn gegroeid gaat de IUI niet door ivm kans op een vierling. Heel zuur als je dan een maand voor niks gespoten hebt.

Duimen dat er 2 eitjes de moed opgeven.

Wenser

#4504894 Quote

Jeetje, wat een gedoe. Moet je nu stoppen met de hormonen in de hoop dat het wat afremt? En is er niet evengoed een kans als jullie het ‘gewoon’ doen? Of is dat niet mogelijk.

#4504897 Quote

Owh bah! Spannend. Sterkte met wachten

#4504907 Quote

Spannend meid. Wij hebben voor de oudste ook 1 keer gehad dat er teveel groeiden. Ik had er toen 3 van 18 tot 21. Zou wel balen zijn zeg.

Wenser
    Bijdrager
    #4504916 Quote

Ja ik moest gelijk stoppen met spuiten idd.
    En nee je mag het dan ook niet zelf doen, want ook dan is de kans op een 4-ling. Zeggen ze tenminste. Ik geloof er niet zo in, want anders was het al een keer eerder gelukt. Maar ik ga de gok niet wagen.
    Vandaag om 13 uur weet ik meer.

#4504917 Quote

He bah wenser, wat een desillusie… Hopen inderdaad dat er een paar eitjes het opgeven en dat de ronde toch niet verloren is!

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #4504921 Quote

Ik duim voor je meid. 2 zou leuk zijn. Dubbele kans.

Wenser
    Bijdrager
    #4504953 Quote

Nou nog geen nieuws, morgen weer terugkomen, 4e keer in 5 dagen. Er lijkt 1 eitje wat achter te blijven, maar een ander had weer een spurt gemaakt. Blijft spannend.

annemarie35
    Bijdrager
    #4504976 Quote

Jeetje wat een gedoe jow…ik heb vandaag een echo gehad en links is er 1 eitje 10,5 maar verder zijn we nog bezig met die dosis te bepalen wat goed gaat werken en dat frustreert al dus ik kan me helemaal in jou vinden…
    Ik ga voor je duimen!

Groetjes liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct