Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ook 5e IUI mislukt

• Auteur
  • Wenser
    Bijdrager

De titel zegt genog.
    Nu even een maand niks. Daarna herbezinnen of we voor de laatste IUI gaan of toch maar t aanbod voor IVF aannnemen, na 2,5 jaar proberen.

Ik had nooit gedacht dat het zo ver zou moeten komen. We zijn ook heel erg verdrietig weer.
    Wenser

#4505613 Quote

Jeetje Wenser, wat een afschuwelijk bericht… Ik zat vanmorgen aan jullie te denken, en ik dacht nog: geen nieuws, goed nieuws. Wat ontzettend verdrietig dat het allemaal anders is gegaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie even een pauze nemen. Neem de tijd om alles op een rijtje te zetten en zeker ook om met je kindje en je partner te genieten van de feestdagen (dat hebben wij althans besloten). Want na 2,5 jaar gaat het inderdaad zwaar wegen. En dan in het nieuwe jaar er weer vol goede moed tegenaan 😉 Sterkte xxx

annemarie35
    Bijdrager
    #4505614 Quote

He verdorie Wenser,
    Wat verschrikkelijk jammer dit…Ook ik begrijp zeker dat jullie nu even pauze nemen van alles het is behoorlijk ingrijpend lichamelijk en psychisch…Ik wens je desondanks toch een paar fantastische feestdagen toe en probeer (ook al is dat moeilijk) echt te genieten 🙂 2014 wordt hopelijk jouw en ons jaar…Sterkte xxx

Liefss

#4505620 Quote

Kl*te. Hier ook maand rust van de hormonen. Hopelijk doet het ons allemaal goed en 2014 wordt ons jaar. Van allemaal!

#4505625 Quote

Bah, wat een rot nieuws. Ik snap dat je er even helemaal doorheen zit en een pauze inlast. Neem de rust en de tijd die je nodig hebt dan komt je keuze vanzelf. Sterkte!

Wenser
    Bijdrager
    #4505630 Quote

Thanx ladies.
    Supertje waarom jij ook rust? Heb ik wat gemist?

We gaan wel proberen te genieten hoor. Want dit is het derde jaar dat we met kerst weer tegen elkaar zeggen dat het niet is gelukt. Als al die jaren alleen maar in het teken staan van verdriet, dan heeft mijn oudste dochter ook geen leuke jeugd. Dus knop maar weer om en gaan.

Wenser

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #4505634 Quote

Ik wacht op bericht van de gyn. Baarmoederslijmvlies was op cd 3 al 9 mm. Dus afwachten of hij gaat curreteren of verder onderzoek gaat doen.

#4505635 Quote

En ik moet zeggen dat het wel even lekker is. Gewoon vrijen als we zin hebben. Even minder gedoe.

#4505685 Quote

Tjee wat balen had al op ander topic gereageerd maar zie nu de uitslag, vind het zo erg voor je, hoop dat je de rust vind samen met je man om te starten met ivf, het is jullie zo gegund….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct