Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoi dames hoe gaat het?

• Auteur

@Heleen: fijn zo’n schoonmoeder. Jammer dat ze er geen rekening mee houdt. De mijne is van 3 uur tot 21.00 gebleven. Was doodmoe en last van mn rug. Zat ’s nachts om 5 uur op de bank met mn hittepit. Ook lekker. Heb je het wel vol kunnen houden??

@baby: kan me voorstellen dat je ervan baalt, maar denk aan jezelf en de kleine. Is beter om nu je rust te pakken.

@pijnstilling: ze hadden het de vorige bevalling over een prik in het bovenbeen maar bij de bevalling zaten ze te pushen voor een ruggenprik wat ik toen niet gedaan heb natuurlijk. Heb de weeen toen ook niet gevoeld (voelde als harde buiken) en heb tot 17.55 liggen puzzelen en lezen en om 18.18 was ze er al. Heb er nauwelijks last van gehad dus ik hoop dat het nu weer zo’n goede bevalling wordt waar pijnstilling niet bij nodig is maar dat zal ik nog even na moeten vragen wat er kan.

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4506306 Quote

@Dora,
    het kopen is erg leuk. Ondanks dat ik dat vaak alleen doe. (wel na overleg natuurlijk)
    Heb nu echt bijna alles in huis. 🙂 Dat is zo’n geruststelling. 🙂

2 weken geleden had de HEMA trouwens een aanbieding dat je online 20% korting op een artikel kreeg. (nu is die aanbieding er weer)
    Wij hadden toen 5 x babylotion gekocht, 7 x zeepvrije waszeep en nog een aantal dingen. Ging alleen van de 5 stuks babylotion de korting af. Wij bij de klantenservice. Goh, wij kopen 1 artikel(code), maar hebben daar meerdere stuks van. In de voorwaarden staat niet dat het per stuk is, maar per artikel.
    Is de manager erbij gehaald. En die gaf ons gelijk.
    Dus uiteindelijk op alle spullen 20% korting gehad. Hierdoor waren wij €10,00 goedkoper uit.
    Nu heeft mijn man weer zo’n bestelling gedaan en gaat hij het weer ophalen. Kijken of ze het nu weer doen. 😉
    Dus misschien nog een tip voor jullie. 😉 Scheelt echt zoveel in prijs!

liefs,

#4506312 Quote

@heleen, kan me zeker voorstellen dat je je kapot schrikt. Gelukkig dat alles goed was.

@shoppen: doe ik ook vaak alleen, maar vindt het niet erg want dan kan ik kopen wat ik leuk vind haha. En mn man zit meer op de financiën dus kan ik beter alleen gaan 🙂 Vandaag de laatste dingen in geslagen voor de kleine. Nu alleen nog nutrilon, die is overal steeds uitverkocht dus als ik het tegenkom meteen inslaan.

#4506315 Quote

Shoppen met een amn dat gaat niet samen, haha.

En ik heb in de babytijd nog nooit bodylotion etc gekocht. Krijgen altijd zoveel dat je daarmee kan doen tot ze 3 zijn. En als ze er niet tegen kunnen zit je er mooi mee.

Ik ga ook een doosje nutrilon halen met zakjes waar 1 voeding in zit, als dan de borstvoeding niet lukt dan heb je het altijd in huis.
    En o ja niet te vergeten nog een multipack pampers newborn.

#4506333 Quote

Hoi,

Het is ook wel fijn dat ik eerder moest stoppen want moet sowieso 2 x per week naar fysio voor nek en rug, maar toch is het gek.

@ cu2heleen ik ken de vlekken niet maar heb je geen zwangerschapsjeuk?
    Grotere auto is altijd fijn, ook wij hebben de kleine gewoon altijd achterin vervoerd. Voorin mag wel mits je de airbag van de bijrijdersstoel kan uitschakelen.

Ik moet nog een doos voeding halen, maar ik hoop dat het lukt om borstvoeding te geven. Hebben jullie voor de rest alles in huis? Wij kunnen onze maxi Cosi begin januari afhalen, was elke keer niet op voorraad. Verder wil ik nog een leuke lamp etc. Dus nog genoeg te doen hier.

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4506324 Quote

@Dora,
    dankjewel.

Ik kan de airbag wel uitschakelen voorin. (bijrijdersplek)

Kadotip: envelopje + daarbij als tekst, kadobonnen van Fakkel, Hema of Boekenbonnen.
    (kleertjes, heb ik voor de eerste 3 maand sowieso genoeg en daarna moeten we even kijken. Aangezien ik jongenskleding van mijn schoonmoeder heb en meisjeskleidng van mijzelf… vanaf maat 68/74 tot 92. We weten nog niet wat het wordt, dus dat is dan even aankijken. Ik heb al een serie boeken die ik verder wil aanvullen, dus dan zijn die bonnen heel erg welkom)

Het zijn een soort van muggenbulten eigenlijk. Want er zit geen kopje op. Anders had ik ze wel uitgeknepen. 🙂
    Ik zal vanavond de tandpasta eens gaan proberen.

#4506322 Quote

De maxicosi moet altijd achterin staan als je voorin een airbag hebt. Ook als ik alleen in de auto zit zat de kleine achterin. Kan je ook niet steeds je blik van de weg afhalen omdat je je kleintje wil zien.
    als je een ongeluk krijgt en je kleintje zit voorin en de airbag komt eruit dan zit je kind in de verdrukking.
    Fijn hoor een grote auto, heb je zeker wel nodig met de kinderwagen etc.

een kado tip op het geboortekaartje wat handig! Wat heb je als tip?
    Wij hadden dat wel bij het dopen gedaan maar niet voor de geboorte.
    Wij hebben bij ons vorige kindje niks gehad wat we niet leuk vonden.
    Alle kleertjes heeft ze aangehad.
    Al hoop ik nu geen pakjes 50/56 meer te krijgen want dat hebben we echt al een last vol.

puistje? Kan je hem niet uitknijpen als er een witte kop op zit? Misschien tandpasta opsmeren voor je naar bed gaat? Dan droogt hij uit. Het kan ban de hormonen komen.
    Ik zit al vanaf dag 1 van de zwangerschap onder de rode vlekken. Bij onze oudste dochter was dit ook hwy geval. Gelijk na de bevalling was t weg. Gelukkig!!

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4506320 Quote

@shoppen
    Ik zit meer op de financien dan mijn man. Dus dat zou het probleem niet zijn. MAar hij moet gewoon zo vaak werken op dit moment. 😉
    (ik hoef bijna niet meer… hebben eindelijk daarmee rekening gehouden, dat ik geen 7 dagen achter elkaar hoef te werken)

Ik weet wel wat hij leuk vind, dat scheelt alweer.

Als het goed is, krijgen wij zo min mogelijk verzorgingsproducten… aangezien wij daar een kadotip op het geboortekaartje hebben staan. 😉

@flesvoeding
    Ik heb een doos van weet ik veel welk merk gekocht. Gewoon bij de Plus. Niet H.A., maar dat hoeft dan voor 1 dag niet werd er al door de VK gezegd. Nutrilon is gewoon zoveel duurder, terwijl hier hetzelfde in zit.

@huidsveranderingen
    Ik heb sinds 4 dagen heel erg veel last van een soort ‘puistje’ op mijn bovenbenen. Vooral als er water langs loopt of wanneer ik in bed langs de lakens schuur… juist dan kriebelt het.
    Lijkt een beetje op een muggenbult. Aangezien er pertinent geen witte kop op zit.
    Hebben jullie hier ook last van?
    Is dit een kwaal wat bij de zwangerschap hoort?

@Auto
    Gisteren een grotere auto opgehaald. Echt ideaal! Op zo’n moment bedacht mijn man zich ook: “wat leuk! Een grotere auto! Dat is écht een voordeel van pappa worden.”
    Zetten jullie de kleine in de maxicosi en dan voorin of achterin?
    Wij hebben alleen achterin van die ISO-aansluitingen. (2 stuks)
    Maxi-cosi kan uiteraard ook gewoon door de gordel vast gezet worden.
    Als de maxicosi achterin staat. Jij rijdt een keer alleen met de kleine. Waar heb je dan het meeste zicht op de kleine? Wanneer de maxicosi achter je staat of achter de bijrijdersstoel staat?

Sorry, wat een gekke vraag eigenlijk over de auto. :$ Maar ik heb er geen idee van…. maar wil de kleine wel in de gaten houden. :$:$

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct