Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoe krijg ik het vertrouwen weer?

• Auteur

ppfff. hopelijk duurt het niet lang meer heleen. ben benieuwd wat ze morgen zeggen. heb je ook klachten of dat niet??

#4507666 Quote

Succes jn het Zkh Heleen! Hopelijk gaan ze een plan maken om je in te leiden. Laat je weten hoe het met je gaat?

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4507660 Quote

ZH om 10.45 uur.
    VK heeft urine naar lab gebracht.
    Daarna bloeddruk 130/88.
    Toen hartje geluisterd was ook goed.

Werden we naar huis gestuurd, want ze weten niet hoe lang het lab erover doet. het is immers weekend.
    14 uur moesten wij naar hun bellen.
    12 uur worden wij door VK gebeld.
    Urine heeft waarde van 0.43, grens is 0.30. Dus rustig koffer inpakken en lunchen. Daarna rustig naar het ZH voor opname.
    Morgen horen we dan weer verder.

#4507653 Quote

Hee Maris,

Idd een mooi bevallingsverhaal en is vlot verlopen. Gaat het goed met Yannick en jou? Moet heerlijk zijn om je kleine mannetje in je armen te hebben. Lekker van genieten.

Heleen: wat een verhaal weer! Gelukkig is je bloeddruk goed! Maar nu hopen dat je urine ook goed is. Heel veel succes in het Zkh vandaag en ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

Hier gaat alles z’n gangetje vannacht wel wat krampen gehad, maar het heeft niet doorgezet.

#4507696 Quote

Snap dat je dan niet op internet gaat. Lekker genieten van de tijd nog samen, straks heb je het wat drukker (op een leuke manier). Ik hou de website in de gaten en post wanneer het jou uitkomt. Succes!

Hier gaat het goed. Yannick heeft nog steeds moeite met zn temperatuur ’s nachts. Is niet zorgwekkend maar we moeten wel met kruiken in de weer. Hij slaapt in de reiswieg omdat zn eigen bed te groot is en hij dan meer energie kwijt is met opwarmen. Verder is het een heel tevreden mannetje. Hij huilt nauwelijks en lijkt af en toe te glimlachen 🙂
    We hebben een lieve kraamverzorgster, maar die verveelt zich hier een beetje. Voel me goed. ga het rusten nu wat afbouwen, want morgenmiddag ben ik alleen met mn 2 kids en kan ik ook niet uitrusten. Morgen gaan we ook voor het eerst met Yannick naar buiten.
    Gisteren hebben ze ook bloed geprikt om te kijken of Yannick itp heeft, net als ik. Zijn bloed is goed, dus geen itp!!!

Dora: hoe is het met jou??
    Andrea: Succes morgen!

#4507698 Quote

Maris: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie. Heerlijk dat je morgen lekker gaat wandelen. Is vandaag je laatste dag kraamhulp? Wat goed dat je alweer zo op de been bent, erg knap van je.
    En wat fijn dat Yannick geen itp heeft.

Dora hoe is het met jou prinsesje?

Hier gaat alles z’n gangetje, lekker bezig met opruimen en wassen 🙂

Dora-84
    Lid
    #4507700 Quote

Hoi hoi, wat een fijn nieuws van iedereen en heleen bij jou is het eind ook inzicht want een zwangerschap zo eindigen is natuurlijk helemaal niet fijn.

Met ons meiske gaat het goed, 2 weken alweer vandaag.
    Eet, drinkt, slaapt, poept en plast goed.
    Wij leggen ook nog een kruikje in haar bed hoor, en ze slaapt in een slaapzak. Lekker warm, want zoon kamertje koelt toch wel af in de nacht.
    Mijn oma is afgelopen vrijdag begraven, ze heeft nog afscheid genomen van onze kleine, wij liepen na 3 dagen al buiten. En na 5 dagen zijn we naar de eertse verjaardag met de kleine dame geweest.
    Sinds vorige week is mijn nicht vermist en daar maken we ons ernstig zorgen over.
    Had ook zo graag mee willen zoeken maar om mijn kleintje nou steeds weg te brengen. Ik heb mezelf opgelegd te genieten van ons kleintje want de dametjes groeien toch al zo snel op.
    Misschien erg egoistisch maar ja.

Baby hoelang moet je officieel nog?
    Maris had ik je nou al gefeliciteerd?? Bij deze!!
    Succes Andrea morgen, of ben je misschien al spontaan bevallen??

#4507709 Quote

Snap heel goed dat je mee wilt zoeken maar niet de kleine uit handen wil geven. maar er is dus nog steeds geen nieuws? sterkte meis!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct