Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoe krijg ik het vertrouwen weer?

• Auteur

Snap dat je dan niet op internet gaat. Lekker genieten van de tijd nog samen, straks heb je het wat drukker (op een leuke manier). Ik hou de website in de gaten en post wanneer het jou uitkomt. Succes!

Hier gaat het goed. Yannick heeft nog steeds moeite met zn temperatuur ’s nachts. Is niet zorgwekkend maar we moeten wel met kruiken in de weer. Hij slaapt in de reiswieg omdat zn eigen bed te groot is en hij dan meer energie kwijt is met opwarmen. Verder is het een heel tevreden mannetje. Hij huilt nauwelijks en lijkt af en toe te glimlachen 🙂
    We hebben een lieve kraamverzorgster, maar die verveelt zich hier een beetje. Voel me goed. ga het rusten nu wat afbouwen, want morgenmiddag ben ik alleen met mn 2 kids en kan ik ook niet uitrusten. Morgen gaan we ook voor het eerst met Yannick naar buiten.
    Gisteren hebben ze ook bloed geprikt om te kijken of Yannick itp heeft, net als ik. Zijn bloed is goed, dus geen itp!!!

Dora: hoe is het met jou??
    Andrea: Succes morgen!

#4507689 Quote

Hoi Heleen,

Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Ben benieuwd naar alle uitslagen, maar logisch dat je eerst gezellig tijd met je man door wilt brengen.

Hou je lekker rustig en we horen het.

#4507755 Quote

Hoi Heleen,

Ben erg benieuwd hoe het met jou en je kleine gaat! Hopelijk ben je inmiddels lekker thuis.

Xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct