Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vreemd

• Auteur

Om een of andere reden kan ik geen reacties meer plaatsen bij het stukje over de lekkende luiers. Ik zie dat er ook nog gereageerd is maar kan dit niet lezen……raar.
    Ik wilde in ieder geval schrijven dat Stijn vanmorgen droog was……hij had een 5+ luier aan en een oefenluier/luierbroekje. Eigenlijk twee luiers over elkaar dus. Niet helemaal handig, maar hopelijk blijft dit werken…..

#4507711 Quote

Toch van Pampers? 2 luiers over elkaar is wel onhandig maar ja, het is tenslotte alleen maar voor de nacht. Fijn dat hij nu wel droog is, scheelt weer wassen 😉

Liefs

hmimes
    Bijdrager
    #4507723 Quote

Ik kan het ook niet lezen ik had gereageerd maar het staat er niet tussen . Ik schreef dat Ayoub ook sinds kort veel drinkt en in de ochtend . De aldi luiers wat hadden gelekt . Rommper wat nat .
    Dit kwam omdat hij na 18:00 veel drinkt . Dus dit gister beperkt .

#4507727 Quote

@ Lynn. Pampers baby dry 5+ met daarover een kruidvat luierbroekje…… Ben nu de andere kruidvat luiers mee op aan het maken maar meneer krijgt er kapotte billen van……
    @ hmimes. Hier ben ik het drinken nu ook aan het beperken ’s middags en ’s avonds…..

hmimes
    Bijdrager
    #4507741 Quote

oke suc6 hier ook lekkage iedere ochtend ineens .

#4507742 Quote

de twee luiers over elkaar werkt hier nog steeds…zelf met flinke poepluier vanmorgen…….
    @ hmimes: lekt het bij zijn buik of onder? Als het onder lekt, sluit de luier niet goed aan ( te groot misschien?) Als het bij zijn buik lekt (zoals bij stijn) dan is mijn manier misschien een optie?? Gewoon zo’n oefenbroekje/luier erover…zit bij de buik net iets hoger…..

hmimes
    Bijdrager
    #4507746 Quote

@karlijnk lekt aan de zijkant romper ?? Hij draagt 5+ is 1220kg 2 wkn geleden .

hmimes
    Bijdrager
    #4507864 Quote

hoe gaat het nu met de lekkage ?
    Of drinkt hij minder in de avond ?

#4507874 Quote

Hier gaat het nu goed….hij drinkt wat minder ‘smiddags en ‘savonds en ik doe nog steeds een kruidvat luierbroekje over zijn 5+ pampers.

Hoe gaat het bij jouw? Ook nog lekkage? Goed kijken of de randjes onder aansluiten, anders een kleinere luier gebruiken (of een ander merk). Ook moeten de rompers niet te strak zitten. Ik gebruikt nu 86-92 rompers. Vervelend he, ieder keer alles nat!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct