Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

eerste echo

• Auteur

Ik heb m volgende week maamdag al… echt heel snel vind ik maar ja t kon zei ze… kleine 7wkn dan…

Hopen dat überhaupt al m hartje zichtbaar kan zijn…

succes allemaal met wachten…

#4507738 Quote

Daar heb je ook wel weer een punt poiuytrewq

#4507779 Quote

wij mogen de 28e.. dan ben ik 8+1 als het goed is. Eigenlijk wilde ze ons op de maandag plannen, maar ik wilde zelf graag voor de carnaval.. en dan met 12 weken weer! wel spannend hoor!

#4507793 Quote

De echo is leuker als het kindje 10 tot twaalf weken is! Dan zal je heel veel leuks en moois zien, het beweegt dan al etc. dat is eerder niet zo, je langere wachten wordt dan echt beloond, geloof me!

#4507859 Quote

bij ons doen ze met 8 weken standaard een echo, alleen om te kijken of het hartje (of de hartjes 😉 ) is gaan kloppen. Vind ik al fijn om te weten, scheelt toch weer 4 weken spanning.. die van 12 weken is wel veel leuker, dat klopt zeker! dan is het al een mensje, met alles er op en er aan.. met 8 weken is het een vlekje met knipperlicht.. maar wel jouw vlekje! 🙂

#4507888 Quote

het kan me nu niet snel genoeg meer gaan, het is bijna vrijdag…jez. en dan hopen wij ook een inimini hartje te kunnen horen kloppen…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct