Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1752394 Doorslapen

• Auteur

Hier al 3 nachten een doorslaper gehad, zó lekker! 🙂 hoop dat ze de smaak te pakken heeft nu, heeft al meer een keer een nacht doorgeslapen maar daar bleef het dan ook bij.. Slapen jullie kindjes allemaal lekker?

#4507751 Quote

Ja onze Faye gaat lekker om 19.30 met de andere meute naar bed en ’s ochtends meldt ze zich tegen 8.00 weer! Af en toe een uitschieter naar 7.15, maar dat vergeven we haar maar 😉

Ze is nu 10,5 weken.

#4507763 Quote

Hier ook nu 4 nachten op een rij.
    Tijdje geleden ook twee nachten maar toen ineens weer anderhalve week niet.
    Ik durf niet zo goed te hopen.
    Ga elke avond naar bed met het idee dat het wel weer prijs zal zijn…maar goed.

Idd heerlijk. Flink duimen dat het doorzet.

Mag ook wel (ben er na 12 weken ook best wel een beetje klaar mee)

#4507764 Quote

Hier ook 2 doorslapers.. Nog niet zo luxe als bij de allerlaatste, maar toch..
    Ze slapen van 23:00 tot +/- 7:00. Ik hoop dat ze snel van +/- 20:00 tot 7:00 gaan slapen. Mocht ze van cb nog niet op 4 voedingen zetten anders had ik het geprobeerd!

#4507783 Quote

Helaas vannacht toch weer 4.15 uur wakker, en ze had nog wel tegen 11 d’r fles gehad, dus had het echt niet zo vroeg verwacht, jammerrrrr! Hopelijk vannacht weer een goed nachtje!

#4507787 Quote

Hej grappig. Bij ons vannacht ook weer 3.45. Pfff
    Maar ik ben er een paar keer uit gegaan voor de speen en toen werd t vervolgens 8.00 uur.

Dus geen voeding.

We kunnen er helaas nog niet op bouwen.

Vannacht maar weer het beste van hopen.

#4507800 Quote

Ja bij ons ook weer 7.30!!
    Fantastisch!

Wij gaan morgen op vakantie. Super lekker, maar vrees wel dat dat de boel weer lekker overhoop gooit.

Maar goed, dat trekken we dan daarna wel weer recht 😉

#4507805 Quote

Hier is het nog niet zover… Afgelopen nacht van 22.00 tot 4 uur, dat is al heel wat. En hij slaapt de avonden al vanaf hal 7 en komt dan voor een voeding om 10 uur. Het wordt steeds beter, maar is nog niet geweldig.

#4507824 Quote

Komt vanzelf Amy 79, hier duurde het ook een tijd en was af en toe weer helemaal uit d’r ritme en kwam ze ineens om 2/3/4 uur, pffff. Nu lijkt er wel ritme in te zitten, heeft vanaf Zondagnacht doorgeslapen, behalve gisternacht. Ik ben wel altijd wakker ’s nachts, ben er nog niet aan gewend om te kunnen blijven liggen, zo gek, haha.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct