Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vakantie

• Auteur

Joehoe wij gaan morgen lekker op wintersport.
    Heb er zo’n zin in!

Ben al de hele week aan het voorbereiden en inpakken. Hoop echt dat ik niks vergeet.
    Nog goede tips wat ik mee moet nemen?

En qua slapen gaat t nu heel goed. Hoop niet dat deze vakantie alles weer overhoop gooit, maar goed.
    We gaan vooral genieten (met of zonder wallen 😉

amy 79
    Lid
    #4507806 Quote

Wij gaan volgende week lekker naar center parcs! Ook heel veel zin in! Geniet ervan!

#4507807 Quote

Zonnebrandcreme iswel heel handig!
    Verder heel veel plezier en geniet ervan!

#4507814 Quote

Op wintersport is het ook vaak zonnig hoor 😉

Idd die zonnebrand niet vergeten.

En Amy79 jij ook lekker weekje er uit dus. Vind Center parcs -hoe burgerlijk ook- echt super leuk.
    En heerlijk om even er uit te gaan.

Geniet ervan!

En icmf: je man is nu toch een week alleen weg (zonder jullie).
    Mag jij dan ook lekker een paar dagen de hort op?
    Lijkt me ook (h)eerlijk 😉

#4507816 Quote

Hahaha, ja, lijkt me goed plan!
    Ach, ik ben al tevreden als ik dag heerlijk kan shoppen!
    Heb niet zoveel nodig :-)!

#4507817 Quote

Heeeeeerlijk! Ben jaloers! Wij gaan dit jaar niet, leek me niet handig met die kleine erbij. We skiën echt ‘z’n hele dag dus ist niet handig. Hoe doen jullie het? Of geen fanatieke skiërs?

#4507818 Quote

Superveel plezier trouwens!! Heerlijk ff weg van huis en lekker de sneeuw en zon in! Ga je naar Oostenrijk?

#4507825 Quote

Ja dank je!
    Wij zijn wel fanatieke skieers maar met kinderen is het sowieso al anders.
    Nu gaan we met een grote groep familie. Dus we kunnen het skieen en op de baby passen afwisselen.
    Als dat niet zo was geweest dan waren wij ook niet gegaan hoor, want dan heb je er idd niks aan.

Gaan idd naar Oostenrijk.
    En het is al lekker om er uit te zijn. Ff weg, frisse lucht, bergen, zon….

Ik ga er gewoon vanuit dat ik zelf niet veel zal skieen dan is alles mooi mee genomen.

#4507827 Quote

Lekker zeg, geniet er maar goed van! 🙂 Wij gaan ook altijd wel met een hele groep maar dit jaar niks geboekt en nu toevallig vd week een last minute naar Tenerife, wij gaan niet mee omdat m’n man net een nieuwe baan heeft en niet gelijk al vakantie op wilt nemen, zo spaart ie z’n dagen voor de rest van het jaar nog ’n beetje 🙂
    Welke plek gaan jullie? Wij zitten vaak in Zell am See, Kirchberg en Gerlos ook ’n paar keer geweest, superleuk! Hopelijk kun je nog lekker van de zon genieten, altijd zó lekker hé, zon én sneeuw 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct