Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Na de echo helaas geen jubelstemming….

• Auteur
  • mama4e
    Bijdrager

Vanavond onze eerste echo gehad, helemaal in spanning verscheen het eerste beeld, en ik zag meteen dit kan niet kloppen, een grote vruchtzak maar nauwelijks een embryo te zien. Uiteindelijk zat er wel iets, een embryo met vochtblaas met een minimale hartactie net zo snel als die van mij, oftewel langzaam. Passend bij 6 weken en 1 dag.
    terwijl ik volgens mijn planning 7 weken en 6 dagen zou moeten zijn. En ik ben echt regelmatig ongesteld!
    het klopt dus niet…. het zal waarschijnlijk mis gaan…. voel me hartstikke misselijk en het is zo oneerlijk!
    Heb 3 miskramen gehad, en heb 3 gezonde kinderen.
    Voor iedere baby heb ik een miskraam gehad, dus waarom zou het dan deze keer wel in een keer goed zijn.
    Diepe zucht…..over 1,5 week weer terug en hopen dat ik een late eisprong heb gehad en een late innesteling dan is er nog een kleine kans om dan een groter kindje te zien…..hopen maar…..

#4508093 Quote

Wat naar zeg. Duim met je mee dat het toch nog goed komt.

Liefs

#4508094 Quote

ahhhhh shit… wat naar…. het beeld was bij mij ook zo alleen dan was ik wel 6.1 week… ik ga voor je duimen…

liefs

mama4e
    Bijdrager
    #4508099 Quote

Kim Kim was er bij jou wel een goede hartactie?

#4508102 Quote

jeetje, wat naar zeg.. ik duim heel hard voor je! maar er is hartactie, sprankeltje hoop?? succes komende week!

#4508120 Quote

Mijn laatste nod was ook 31dec !!! Mijn ei heb ik op dag 21 gehad met een cyclus van 32 dagen. Mijn datum is nu ook 11okt. Geworden en dat klopt ook volgens mijn berekening. .. ik zou niet meteen denken dat t fout is kan goed nog wel goed zijn…. maja dat is ook t lastige aan drze tijd

B83D
    Lid
    #4508105 Quote

Sterkte, wat vervelend om zo de eerste echo te hebben.

miepy1983
    Bijdrager
    #4508111 Quote

Oh wat naar. Sterke de komende week. Zal ook voor je duimen

#4508115 Quote

Hoi mama4e,

allereerst, wat ontzettend vervelend als je voor zo’n feit komt te staan, bah, je wilt zo graag een ‘gewone/goede’ echo hebben.

Mag ik je wat vragen: hoe lang duurde jouw laatste cyclus? Je hebt namelijk, normaal gesproken, ongeveer 14 dagen voordat je weer ongesteld wordt je eisprong en niet in het midden van je cyclus (zoals veel vrouwen denken).

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct