Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

uitgerekend in november 2014

• Auteur
  • Mamax2x
    Bijdrager
    #4509034 Quote

Hallo allemaal!

ook ik wil me graag aansluiten bij de november mama’s!

Ik zal me even voorstellen, ik ben 28 jaar en heb twee zoontjes, een van 3jr en 2 jr, en ben inmiddels 12 weken zwanger van twee wondertjes en ben uitgerekend op 3 december,

omdat ik hoogst waarschijnlijk een november mama wordt sluit ik me hier aan,

iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

#4509036 Quote

Mamax2x welkom en gefeliciteerd, een tweeling, wat super leuk. En lijkt me heerlijk, zo een groot gezin

Ikky
    Bijdrager
    #4509038 Quote

Gefeliciteerd, gefeliciteerd!!
    Dubbel feest!!
    En ook dubbel zo spannend zeker?
    Was het een grote verrassing toen jullie er achter kwamen dat het twee kindjes zijn of was je al zo misselijk dat je al zo’n gevoel had?
    Echt bijzonder hoor!

#4509040 Quote

Hoi dames, ik heb ook een Facebook groep aangemaakt. Dat zal straks een besloten groep worden, waar aanstaande mama’s gezellig kunnen kletsen. Ik zou het leuk vinden jullie daar ook te zien.
    November mama’s 2014 heet de groep op fb

Hoe voelt iedereen zich? Zijn de meeste mama’s al over hun misselijkheid heen?

Mamax2x
    Bijdrager
    #4509056 Quote

Iedereen bedankt voor de felicitaties!
    Het was een grote verrassing tijdens de eerste echo.
    Had totaal geen klachten behalve heel veel honger en erg moe ben blij niet misselijk te zijn geweest!
    Vind het wel erg spannend, ben blij dat ik voor bij de zogenaamde 12 weken grens ben

Groetjes!

#4509086 Quote

Hoi allemaal,
    Gefeliciteerd allemaal.
    Ik kom ook gezellig meedoen hier. Na een rommelige start nu lekker genieten van de zwangerschap.
    Buikje groeit als een idioot dus de knusse buikmomentjes zijn weer aangebroken.

Groetjes banka

#4509122 Quote

Gezellig Banka en gefeliciteerd!

Vorige  week controle gehad, met 16 weken even een echo. Blij om te zien dat alles goed gaat met de baby 🙂
    11 juni weer voor controle..en 23 juni 20 weken. Hopen dat alles goed is en dat ze kunnen zien wat het wordt…het lag nu te strak met de beentjes naast elkaar.
    Rustig hier…Hoe is het met iedereen?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct