Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1752935 Uitgerekend In November 2014 - pagina 7

• Auteur

Hoi meiden! Enige tijd later en toch ook nog uitgerekend voor november! En wel heel binnenkort zelfs (05/11/2014) 😀 Ik zit eigenlijk te wachten totdat ons kindje beslist om te komen… Hoopte hier ook nog enige meer ‘recente’ gesprekjes te kunnen lezen om te kijken hoe jullie de naderende geboorte beleven? Voor ons is het ons eerste kindje. Ik zelf ben 33 jaar oud en had ook niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn na stoppen van anticonceptie 🙂 Spannend! Zijn er nog ‘wachtenden’ onder jullie? 😛

Ikky
    Bijdrager
    #4512996 Quote

Hallo!

En,is de kleine er ondertussen al?
    Spannend hoor, de eerste,je hebt zo ook geen vergelijking of het vroeger of later kan komen.
    Ben erg benieuwd!
    Ook naar de andere meiden, er zijn er al wat die al uitgerekend zijn, ondertussen al bevallen?
    Ik ben vrijdag uitgerekend van de tweede.
    De eerste was 3 dagen te vroeg,had daardoor verwacht dat deze baby er al wel zou zijn.
    Maar dat schijnt niets te vertellen!
    De eerste was n sterrenkijker,deze weer, dus weet ik nu al dat de bevalling niet niks zal zijn.
    Toch ga ik het weer thuis proberen,
    jullie thuis/ziekenhuis?

Iedereen heeeel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling
    en geniet van dat kleine wonder!!!
    Jeanine.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct