Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nieuwe nod

• Auteur
  • supertje
    Bijdrager
    #4509647 Quote

Toch knap dat je zo’n rust hebt PrinsesL. Maar ook een heftige tijd gehad natuurlijk. Ik denk dat jij, Wenser, Sparkle en ik nog over zijn van dat clubje. En ik verwacht Daisy nog wel een keer terug hihihi. En bosbesje is nu

supertje
    Bijdrager
    #4509648 Quote

zwanger

annemarie35
    Bijdrager
    #4509649 Quote

Je hebt ook gelijk PrinsesL!

Het is alleen jammer dat als ik niet naar het ziekenhuis ga dat ik gewoon niet zwanger ga worden…dat komt door de PCOS helaas..althans bij mij he er zijn er met PCOS die wel gewoon zwanger worden kijk maar naar me zusje 😉

He supertje! Hoe gaat het met jou?? Beetje aan het genieten van je weekend? Ik ben nu ff op kantoor ik mag ze de middagdienst gaan starten en dan lekker naar huis voetbal kijken 😛

Liefs Annemarie

PrinsesL
    Bijdrager
    #4509654 Quote

@supertje.
    Ja het ‘oude’ clubje idd 😉 hoop toch eens door te mogen schuiven. Ondanks dat ik er nu anders in sta is het af en toe nog wel lastig natuurlijk. Vooral nu m’n cyclus begint te kloten.. We wachten af en duimen voor een wonder! Gaan begin volgend jaar verhuizen naar zeeeeeeer kinderrijke wijk. Hoop toch stiekem dat wij dan ook een op komst hebben 🙂

@annemarie31
    Ja met PCOS heb je niet zoveel keus helaas.. Hopelijk snel goed nieuws voor ons allen!

Bosbesje
    Bijdrager
    #4509657 Quote

Heey lieverdjes!!

Ik denk nog steeds elke dag aan jullie!

Duim duim duim!
    Xx

NoraMae
    Bijdrager
    #4509665 Quote

Lief bosbesje, Dank je wel! Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? liefs

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

annemarie35
    Bijdrager
    #4509666 Quote

Lieverdd hier gaat het Primaaaa
    Nog even tanden bijten hihi
    Owwww zo blij dat Nederland gewonnen heeft 😛
    Ik ga nu gauw slapen en morgen weer werken ik ben zo doodmoe pfff

Xxxxxx

supertje
    Bijdrager
    #4509670 Quote

Fijn om te horen bosbesje. Ik bleef tijdensde zwangerschappen ook lekker plakken hier. Hihihi. Zwerf hier al meer dan 4,5 jaar rond geloof ik.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct