Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nieuwe nod

• Auteur
  • RJAMM
    Bijdrager
    #4509673 Quote

Annemarie als die datum zo speciaal is dan ga ik ervoor!!!!
    Ik wist niet dat een vrouw zoveel bloed in zich had. Wat ben ik aan het leeglopen. Ik voel daarbij ook al mijn energie uit het lijf gaan.

Morgen is het Juli en voor vele van jullie het begin van een spannende week. Heel veel succes allemaal.
    Mijn duimen en gedachten zijn bij jullie!!!!
    Ik ben er van overtuigd dat we ooit beloond worden voor ons wachten en alles wat we ervoor laten.
    Liefs xxx

annemarie35
    Bijdrager
    #4509674 Quote

Die deal maak ik met je!!
    Het is ook super spannend… Ik zit al vanaf 6.45 te lezen op forums over mensen die 4 dagen voor nod positief testen… En dan denk ik Hmmmm maar ik weet het deze keer gewoon niet…
    Ik voel niks Ja zere boobs maar dat komt door de bolletjes vorige maand had ik dat ook… Dus vandaag neem ik de bolletjes niet meer, ik zou donderdag eigenlijk ongesteld moeten worden en van het ziekenhuis mag ik pas zaterdag testen dat ga ik niet volhouden denk ik :-$
    Daarom stop ik nu met die bolletjes als ik ongesteld moet worden dan zal dat donderdag of vrijdag zo moeten zijn…
    Hatelijk dit haha!

Ach meisje ik loop ook zo erg leeg dat ik me echt slap voel, ik heb dat al vanaf dat ik voor het eerst ongesteld werd echt vervelend is dat hè!? Knuffel van mij!!

Ik ga nu weer werken…

Xxxxx

supertje
    Bijdrager
    #4509675 Quote

Dames, heel fijn dat jullie zo gezellig kunnen kletsen, maar zullen we deze puur voor het NOD-lijstje houden. Dat is overzichtelijker en krijg ik niet langer de meldingen binnen.

annemarie35
    Bijdrager
    #4509676 Quote

Sorry zal mijn berichten proberen te wissen

supertje
    Bijdrager
    #4509677 Quote

Je hoeft ze niet te wissen. Een nieuw topic openen is voldoende. Is ook niet verkeerd bedoeld hoor, maar mijn mailbox stroomt vol en mijn telefoon gaat tij en ontij af omdat er mail binnen komt.

annemarie35
    Bijdrager
    #4509678 Quote

Mag ik je dan in het andere topic toevoegen ik vind het ook gezellig met jou te kletsen namelijk!?

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

supertje
    Bijdrager
    #4509679 Quote

Ja dat is prima. Lees het meeste ook wel. Ik maak een nieuwe voor de NOD aan. Als jij een nieuwe wil maken om te kletsen, dan komt het vast goed.

annemarie35
    Bijdrager
    #4509680 Quote

Top doe ik vanaaf ff ik mag nu tot 18.00 werken :O
    Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct