Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bibbers

• Auteur
  • Wenser
    Bijdrager
    #4508446 Quote

Lief van jullie. Bosbesje, ik hoop zo’n bericht van jou ook te lezen binnenkort. Jij ben nog langer bezig dan ik!

Hoe gaat het met je burn out en met de hormoonbehandelingen van je man? 
    En ben je al in Gent geweest? Meis ik denk aan je. 
    Wenser

Bosbesje
    Bijdrager
    #4508448 Quote

@Wenser ah thnx! Je bent een schat. Met mij/ons gaat alles goed! Ik ben inmiddels alweer een maand aan het werk.

maar we houden het eigenlijk stiekem voor iedereen geheim.. maar we zijn al volop met de behandelingen bezig (icsi).. en ik kan bijna zeggen dat het deze maand misschien wel raak is! 😀

supertje
    Bijdrager
    #4508450 Quote

Oh bosbesje. Hebben ze al een punctie gedaan dan?

Wenser
    Bijdrager
    #4508456 Quote

Waaaat zeg je daar Bosbesje? Ben je over tijd? Heb je een test gedaan? Da zou toch wel mooi zijn als wij samen naar het mamaforum kunnen, de twee waar het juist niet verwacht was na ongeveer 3 jaar. 

Ik duim!!!
    Viel de behandeling mee? 
    Heftig hoor allemaal. De spanning is t ergste denk ik. 
    Wenser

Bosbesje
    Bijdrager
    #4508464 Quote

Hihi 🙂 nee ik ben nog niet over tijd.. de punctie is al gedaan.. gelukkig had ik een roesje! Dus heb er eigenlijk niks van meegekregen..
    Nu afwachten dus…

supertje
    Bijdrager
    #4508465 Quote

Spannend meid!

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Wenser
    Bijdrager
    #4508517 Quote

Ik duim heel heel hard. Wanneer mag je testen? 

Bosbesje
    Bijdrager
    #4508523 Quote

Ah thnx meiden 🙂 de terugplaatsing moet nog plaatsvinden. Maar ik laat het jullie nog wel weten 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct