Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bibbers

• Auteur
  • Wenser
    Bijdrager
    #4508526 Quote

Oh er zijn wel embryo’s?  Er waren goede zaadcellen? Is vandaag de tp? Spannend!!!

Wie weet is dit dé manier voor jullie!
    Ik duim mijn duimen blauw…

Bosbesje
    Bijdrager
    #4508527 Quote

Aaaah wat lief van je 😀
    Mijn man heeft in België nieuwe medicatie voorgeschreven gekregen.. die sloegen gelijk aan!! Hadden we dit maar veel eerder gedaan…
    tp is waarschijnlijk ná het weekend en na de pasen..
    we doen allen in mijn natuurlijke cyclus.. vandaar dat het allemaal wat langer duurt. Alles is ingevroren nu…

supertje
    Bijdrager
    #4508531 Quote

Joepie! Dat is alvast goed nieuws. Nou nog plakkers.

Wenser
    Bijdrager
    #4508532 Quote

Oh best erg als je daar na drie jaar achter komt. Is het Gent? Daar hoor ik wel vaak positieve verhalen over. 

Heb je er zelf voor gekozen in de natuurlijke cyclus, of is het je aangeraden ofzo? Ik heb daar nog niet vaak van gehoord. 
    Nou meis, ik ga duimen. 
    Wenser

Bosbesje
    Bijdrager
    #4508534 Quote

Wij zijn zelfs al meer dan 4 jaar bezig… jup, gent. Erg fijn ziekenhuis.
    Ja ik wou het zelf in mijn eigen cyclus.. en het zkh vond het geen probleem 🙂

annemarie35
    Bijdrager
    #4508537 Quote

Ik heb ook nog gedacht aan Gent… maar om nou drie keer per week ff 1,5 uur te rijden heen en ook weer terug werd mij toch ff te gek…
    Alleen als het hier niet werkt ga ik ook naar Gent dan moet ik wel
    🙂

Ik wens je veel succes de komende dagen en zorg goed voor je embryo
    Hihi

Liefss

Annemarie

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Bosbesje
    Bijdrager
    #4508539 Quote

Dank je wel annemarie 🙂
    Voor ons is het zelfs 2uur en driekwartier rijden 😉

annemarie35
    Bijdrager
    #4508540 Quote

Jeetje! Respect!
    Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten regelen met mijn werk en die van mijn lief plus mijn dochter die op school zit…
    Mijn klasgenoot gaat in Rotterdam dat is ook een vreselijk verhaal trouwens…
    Die krijgt ivf… ze was laatst zwanger en helaas bij 14 weken toch een miskraam… bah… die krijgt eerdaags weer een terugplaatsing… ze heeft een tweeling levend ter wereld gebracht ongeveer 6 jaar terug, de eerste overleed met 3 maanden en de andere met 8 maanden ze hadden een hartafwijking… dus zij heeft geen kinderen van haar eigen… met dat soort verhalen knijp ik dan mezelf in me handjes echt te erg dat!

Dus ik begrijp heel goed dat je alles maar dan ook alles eraan doet al moet je naar Afrika
    😉

liefss Anne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct