Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bibbers

• Auteur
  • Bosbesje
    Bijdrager
    #4508541 Quote

Het scheelt dat het ziekenhuis hier in de buurt, waar we dus eerst onder behandeling waren, mee wilt werken voor evt echo’s enzo. En dat is een kwartiertje rijden. Dus dat scheelt ook echt een boel!
    ja iedereen verklaart ons voor gek.. maar als je niet weet hoe het is om er langer over te doen.. wij zetten gewoon alles op alles.. ook al moeten we idd naar afrika 😀

annemarie35
    Bijdrager
    #4508542 Quote

Ow dat scheeld idd enorm!
    Fijn dat ze zo willen meewerken : -)
    Alles komt zeker wel goed daar vertrouw ik op… het is inderdaad wel zo dat mensen die binnen een vloek en een zucht zwanger zijn niet begrijpen hoe emotioneel dit allemaal is en hoever je gaat…
    Hoe vaak ik gehoord heb van ach neem toch even pauze meid je bent pas 32 dat komt wel goed of je hebt er toch al 1? Dan is die tweede toch geen prioriteit??
    En daarmee word je dan finaal tot op het bot toe beledigd en gekwetst…

Ik ben zo blij dat ik hier mijn steun wel kan vinden… kan het niet vaak genoeg zeggen dat ik ontzettend blij ben met jullie!!

xxxxxx

Anoniem
    Lid
    #4508543 Quote

Wat super nieuws en dat voordat jullie het ivf traject in zouden gaan dit scheelt zoveel stresss.

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Ik ben nu 8 weken zwanger.

annemarie35
    Bijdrager
    #4508544 Quote

@Tineke135

8 weken alweer!
    Wat gaat dat snel
    🙂
    Geniet er lekker van xxx

Wenser
    Bijdrager
    #4508546 Quote

Fijn dat het andere ziekenhuis meewerkt bosbesje, anders is het idd niet te doen. Ik moest voor mijn iui’s soms 5 echo’s in 7 dagen. Pfffff..

Maar wat je zegt, je gaat toch door! Ik duim meis!!! Morgen TP toch? 
    Sterkte met die killing 2 weken!

Bosbesje
    Bijdrager
    #4508549 Quote

Pff wat een gedoe dan…
    Hebben vanochtend te horen gekregen dat de terugplaatsing zaterdag is!! Spannendddd 😀

Hoe is het met jou verder Wenser?

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

annemarie35
    Bijdrager
    #4508550 Quote

Ja wenser hoe gaat het met jou
    😀

Ik ben vandaag iig ongesteld geworden en hopelijk zet het goed door zodat poging 4 mag gaan starten…
    Oewww bosbesje spannenddddd!!!

*duim zo hard voor je *

@wenser deze week de echo toch??
    Goodluck lieverd! Denk aan je
    🙂

xxxx

Wenser
    Bijdrager
    #4508552 Quote

Oh jeetje das bijna een week later. Nog langer in spanning. Hoeveel cryo’s zijn er en hoeveel gaan ze dan ontdooien? en hoe weten ze dan dat je ei pas vrijdag/zaterdag springt? Moet je nog iets spuiten dan of helemaal niet?

En annemarie; hopelijk snel door naar de volgende ronde met meer hormonen en een goed ei!

Ik heb pas volgende week de echo. De spanning loopt hier ook wel op hoor, vooral omdat ik nog niet echt wat voel. Nog 7 dagen…

gr.

Wenser

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct