Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1752966 Hoera Positieve Test - pagina 2

• Auteur
  • mariekje82
    Bijdrager
    #4508632 Quote

Wat vervelend hesterko! Hoop dat het gauw over is zonder verdere gevolgen.

Sterkte ermee!

Wenser
    Bijdrager
    #4508644 Quote

Heserko:is het al geminderd? Ik had ook bruinverlies. twee dagen echt, nog twee dagen een ‘waasje’. Maar nu is het rustig. Gelukkig nog 2 nachtjes en dan echo. Hopelijk krijg ik dan wat meer rust. 

Sterkte meis, zeker met je ervaring uit het verleden, zal het niet makkelijk zijn.
    Hier ook alleen pijn in mijn borsten en kouwelijk. Verder geen klachten. Dat zegt dus helemaal niks.
    Wenser

Hesterko
    Bijdrager
    #4508646 Quote

Bedankt voor de lieve reacties!

Voorlopig lijkt het verder rustig.
    Fijn dat het bij jou ook weer rustig is Wenser!
    Ben super veel naar de wc geweest om iedere keer te checken, maar voor zover lijkt het allemaal in orde.
    Ben echt heel benieuwd hoe het op de echo is…duurt nog even, hopelijk blijft het allemaal goed gaan.
    Wat kun je onzeker zijn he in die eerste paar weken!
    Ben nog steeds flink misselijk, en ook best moe.
    Stiekem pak ik ’s middags een uurtje om een beetje bij te komen, erg he!
    #4508652 Quote

Fijn dat het niet heeft doorgezet Hester! Rustig aan maar en het liefst zonder al te veel kwaaltjes, maar wel af en toe een teken dat je zwanger bent………

Bloempje27
    Bijdrager
    #4508665 Quote

Fijn Hesterko…. dat geeft weer moed. Ik hoop dat iedereen binnenkort een mooie echo heeft. Ik moet nog wel even wachten. Ik wil pas na week 9 een echo… als die dan goed is zegt dat ook iets voor de toekomst. Als je te vroeg een echo hebt, heb je kans dat het daarna nog fout gaat en ik wil ook niet komen als er nog weinig te zien is. Dus… ik ga nog even geen afspraak maken. Moet toch nog minimaal 4 weken wachten voor ik mag…. grrr… duurt lang!

#4508680 Quote

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschappen.
    Ik ben zelf nu 4,5 week zwanger.

Ik heb al last van allerlei kwalen. Pijnlijke borsten, moe, misselijk en buikkrampen.
    Wat spannend om jullie verhalen te lezen.
    Ook fijn om te lezen dat het weer goed lijkt te gaan hesterko. Ik duim heel hard voor je.

Leuk om op deze manier contact met elkaar te hebben. Hopelijk kunnen we allemaal gezellig een paar maanden met elkaar kletsen

Wenser
    Bijdrager
    #4508696 Quote

Gefeliciteerd myfteria. Welkom. Spannend he, als je net zwanger bent. Pff die eerste 12 weken. Is het je eerste? 

Groetjes
    Wenser
    #4508700 Quote

Dankje wenser. Vorig jaar februari miskraam gehad bij 7 weken. Dus hoop dat dit zeker mijn eerste gaat zijn.

Ik vind het zeker spannend. Maar merk dat ik dit forum leuk vind. Zo lees je wat ook anderen bezig houdt.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct