Heserko:is het al geminderd? Ik had ook bruinverlies. twee dagen echt, nog twee dagen een ‘waasje’. Maar nu is het rustig. Gelukkig nog 2 nachtjes en dan echo. Hopelijk krijg ik dan wat meer rust.
Sterkte meis, zeker met je ervaring uit het verleden, zal het niet makkelijk zijn.
Hier ook alleen pijn in mijn borsten en kouwelijk. Verder geen klachten. Dat zegt dus helemaal niks.
Fijn dat het niet heeft doorgezet Hester! Rustig aan maar en het liefst zonder al te veel kwaaltjes, maar wel af en toe een teken dat je zwanger bent………
Fijn Hesterko…. dat geeft weer moed. Ik hoop dat iedereen binnenkort een mooie echo heeft. Ik moet nog wel even wachten. Ik wil pas na week 9 een echo… als die dan goed is zegt dat ook iets voor de toekomst. Als je te vroeg een echo hebt, heb je kans dat het daarna nog fout gaat en ik wil ook niet komen als er nog weinig te zien is. Dus… ik ga nog even geen afspraak maken. Moet toch nog minimaal 4 weken wachten voor ik mag…. grrr… duurt lang!
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschappen.
Ik ben zelf nu 4,5 week zwanger.
Ik heb al last van allerlei kwalen. Pijnlijke borsten, moe, misselijk en buikkrampen.
Wat spannend om jullie verhalen te lezen.
Ook fijn om te lezen dat het weer goed lijkt te gaan hesterko. Ik duim heel hard voor je.
Leuk om op deze manier contact met elkaar te hebben. Hopelijk kunnen we allemaal gezellig een paar maanden met elkaar kletsen