Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1752966 Hoera Positieve Test - pagina 3

• Auteur

Gefeliciteerd allemaal! 

Ik ben van november maar ach…:)

Hesterko
    Bijdrager
    #4508705 Quote

Gefeliciteer Myfteria!

Jeetje, wat hoor je het toch veel dat er vroege miskramen voorkomen!
    Hopelijk blijft het voor iedereen goed gaan!
    Wenser, hoe is jouw echo gegaan?
    #4508710 Quote

Jij ook gefeliciteerd Marleen.

Dankje Hesterko. Het blijft altijd spannend en afwachten, maar hoop ook voor iedereen dat het goed gaat. We houden elkaar op de hoogte 😀

Wenser
    Bijdrager
    #4508711 Quote

Oh met een miskraam achter de kiezen is het nog net allemaal wat spannender. 

Welkom Marleen, hoeveel weken ben jij inmiddels 😉
    gr.
    Wenser
    #4508826 Quote

Dag Allemaal,

Hoe gaat het inmiddels bij iedereen?
    Hier gaat alles nog steeds goed. Al heb ik echt veel last van de gewoonlijke kwaaltjes. Maar ach dat neem ik maar voor lief. Ik ben nu al druk bezig met moeders voor moeders. Dat geeft iets positiefs aan de spannende eerste periode.

#4508827 Quote

Ik zit nu op de 14 weken. Heb nu wel het idee, na de 12 weken echo, ik mijn zorgen wat meer achterwege kan laten(miskraam in dec)
    En merk dat ik nu eindelijk wat minder misselijk ben en wat meer energie.

Hoop dat jullie je goed voelen en straks goede echo’s hebben 🙂

mariekje82
    Bijdrager
    #4508829 Quote

Hier gaat alles z`n gangetje! `s avonds wel een weeig gevoel zeg maar en vreselijk moe! Ik hoop dat dat echt wel minder wordt na de 3e maand ofzo want ik heb zo weinig energie.

Met de kleine alles goed. Vorige week een echo gehad. Kleine was vreselijk in de weer waardoor ze geen goede meting konden doen. Daarom over 10 dagen nog een echo om alsnog termijn vast te stellen. Ben benieuwd!
    Fijn hoor Marleen dat je nu ook wat minder misselijk bent! en wat meer energie!
    goed bezig hoor Myfteria met moeders voor moeders!  Dat is tot 16 weken toch?
    Goed weekend allemaal!

Wenser
    Bijdrager
    #4508832 Quote

Klinkt goed minder moe met 14 weken. Pfff ben ook zo moe. Maar heb ook hectische weken gehad op werk. Dat helpt niet. 

Verder voel ik me zo prima, dat ik wel eens denk: moeten er niet wat meer kwaaltjes zijn 😉
    Oh ja pukkeltjes heb ik wel, dat valt mij zeker op. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct