Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wel? Of toch niet?

• Auteur
  • tuinier
    Bijdrager

Hallo allemaal,

Voor het eerst hier op het forum! Dit is onze eerste ronde voor ons eerste kindje. Gisteren getest en een lichte streep zichtbaar (Kruidvat-test). Vandaag voor de zekerheid nog een test gedaan en daar was geen streep zichtbaar. Teleurstelling.. Morgen toch nog een keer testen voor de zekerheid, want ik weet het nu niet..
    Spannend, nog even afwachten. Heeft iemand hier ervaring mee?

supertje
    Bijdrager
    #4508594 Quote

Had je vanochtend ook een kruidvat test?

tuinier
    Bijdrager
    #4508596 Quote

Had beide dagen dezelfde test inderdaad. Daardoor een naar voorgevoel..

supertje
    Bijdrager
    #4508606 Quote

Vreemd inderdaad. Ik vind deze testen namelijk echt de beste die er zijn. Heb je er nog meer? Want dan zou ik zondag nog een keer testen. Ben je overtijd naar je eigen idee? Altijd lastig te zeggen bij een eerste ronde uiteraard, maar misschien heb je je eisprong gevoeld ofzo?

tuinier
    Bijdrager
    #4508608 Quote

Doordat ik veel heb gelezen op dit forum over de testen van Kruidvat heb ik die juist gekocht. 

Doordat het de eerste ronde is, is het lastig zeggen hoe lang de cyclus zal duren. Eerste dag laatste ongi was 30 maart.. 13 dagen later denk ik de eisprong gevoeld te hebben. Weer 7 dagen later een enorme ‘steek’ waarvan ik dacht dat dat misschien de innesteling zou kunnen zijn. Ik zou gokken dat zaterdag of zondag nod zou zijn.. 

supertje
    Bijdrager
    #4508611 Quote

Dan heb je erg vroeg getest. Probeer het zondag of maandag nog een keer. Voor de rest blijft het helaas afwachten.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

tuinier
    Bijdrager
    #4508628 Quote

Helaas vanmorgen weer een negatieve test, maar nog geen ongi. Nog maar even afwachten.

RJAMM
    Bijdrager
    #4508639 Quote

Hoi,

Wat spannend om te lezen hoe jij het beschrijft wat je voelde. Ik ben me daar nooit echt van bewust geweest. Eigenlijk niet bewust mee bezig geweest.

Ik begrijp dat de kruidvat test dus goed is.
    Ik test eigenlijk niet snel. Tot nu toe, dat is 8 maanden, nog maar een test gedaan. Ben ook heel regelmatig en ben na 29 dagen altijd aan de beurt.

Nou spannend hoor. Ik zal voor je duimen. Voor iedereen die dit leest.

tuinier
    Bijdrager
    #4508641 Quote

Dit is voor ons de eerst ronde voor ons eerste kindje en ik had naar mijn idee veel symptomen die leken op een zwangerschap, dus alles nog nieuw en uitproberen. 

Ik weet nu al wel dat ik bij een volgende ronde niet meer zo vroeg hoef te testen omdat het alleen maar onzekerheid opwekt en het ook geen nut heeft. 
    Ook wist ik niet hoelang mijn cyclus zou duren omdat ik afgelopen 10 jaar de pil heb geslikt. 
    Ik wacht nog maar even af. Vandaag veel gerommel gevoeld.
    @RJAMM: voor jou je eerste kindje? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct