Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wel? Of toch niet?

• Auteur
  • RJAMM
    Bijdrager
    #4508642 Quote

Hoi tuinier,
    Voor ons ook voor eerste kindje. Vandaag dus weer menstruatie na 29 dagen. Dit was weer een domper. Soms voel ik ook verschijnselen zoals moeheid, harde buik, vergeetachtig.
    We willen zo graag maar ja dat zegt niet alles.
    Moet er bij zeggen ben 38 jaar en dat werkt ook niet in mijn voordeel natuurlijk.
    Fijn om dingen met je te delen, met jullie allemaal trouwens.
    Mijn moeder weet dat we al 8 maanden bezig zijn maar verder niemand. Wil ook niet meteen alles met iedereen delen. Mis soms mij vriendinnen om te delen maar besef dat die dan ook iedere maand in spanning zitten.
    Succes met afwachten nog.

tuinier
    Bijdrager
    #4508720 Quote

Wat een domper RJAMM! Hopelijk krijgen jullie volgende maand goed nieuws!!

Bij mij nog steeds een vreemde situatie. Het is vandaag dag 33 van mijn cyclus: geen menstruatie en een negatieve zwangerschapstest vanmorgen. 

Bloempje27
    Bijdrager
    #4508728 Quote

Hey!

Waarschijnlijk was het eitje wel bevrucht (vandaar die licht-positieve test) maar helaas niet ingenesteld. Dat komt vaak voor. Jammer, maar geeft wel hoop dat je zwanger kunt worden.

Hopelijk kom je snel met het nieuws dat je positief getest hebt!

tuinier
    Bijdrager
    #4508732 Quote

Dank voor je reactie Bloempje27.  Nu eerst wachten totdat m`n cyclus weer begint. Dag 35 en nog geen menstruatie. Die positieve test zal dus nog wel even op zich laten wachten. 

#4508733 Quote

Wil je geen valse hoop geven ofzo
    Maar ik heb ook een week lang negatief getest zonder ongesteldheid.
    Ik had in december een miskraam gehad en januari normale cyclus.

Ik heb contact gehad met de vk en na een week weer getest: lichte streep. Anders had ik een bloedtest gekregen.
    Ben nu 13 weken Zwanger:)

Miss ook nog een idee voor je om, als je een week later nog steeds niet ongesteld bent, contact op te nemen met een vk of huisarts?

Succes in ieder geval!!!

tuinier
    Bijdrager
    #4508737 Quote

Gefeliciteerd marleenroan!! Wat fijn dat het na een miskraam zo snel goed is gegaan! Geniet ervan!

Ik wacht nog maar een paar dagen af en anders ga ik inderdaad even contact opnemen met de huisarts. 
    Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

RJAMM
    Bijdrager
    #4508777 Quote

Hoi,

Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je. Dat wachten kan frustrerend en zenuwslopend zijn.
    Ik ben nu net klaar met menstruatie van 9 dagen. Lijkt wel of het steeds langer wordt. Hebben jullie dat ook?

tuinier
    Bijdrager
    #4508779 Quote

Hier nog geen duidelijkheid. Dag 38 en nog geen menstruatie. Nog geen nieuwe test geprobeerd na afgelopen vrijdag. Wel veel steken en gedoe onderin m`n buik. 

Dit is mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil dus ik kan je geen antwoord geven op je vraag RJAMM. Succes deze nieuwe maand!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct