Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vanalles: kindje, carriere, ovulatietesten, kriebels enz

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager
    #4509071 Quote

Hoi hoi 😉

Ow dat is idd heel toevallig hahaha 😛 Wel een goed idee van je om pas zaterdag een test te doen, ik ben benieuwd of je het vol houdt hihi!

Ik ben vandaag gestopt met mijn utrogestan bolletjes (progestoron) deze kunnen er namelijk ook voor zorgen dat je cyclus wegblijft…afwachten dus 😉

Je hoort me nog!

Liefs

sollune
    Bijdrager
    #4509202 Quote

Dag allemaal

Ik heb me net geregistreerd. Mijn vriend en ik hebben besloten te stoppen met de pil. We kennen elkaar nu drie jaar en hij heeft me echt de kriebels gegeven om samen een gezinnetje te willen. We hebben het er al een jaar over waarvan een half jaar stiekem toch echt wel heel veel! En dan is het nu zo ver, we gaan ervoor. Ineens vind ik het toch best spannend allemaal hoor, maar het gevoel van er klaar voor zijn is heel sterk. We zijn allebei 31 jaar trouwens. (Bijna 32 en het stukje wat je veel leest over dat het na je 30e allemaal wat moeilijker zou gaan en er vanaf je 35e wat meer risico’s aan zitten best spannend! Maar ja, eerder was ik er echt niet klaar voor en heb nu de juiste man 🙂 )
    Ik vind het leuk om hier ervaringen te kunnen lezen en ehh, we houden elkaar op de hoogte 🙂

#4509203 Quote

.

NoraMae
    Bijdrager
    #4509205 Quote

Welkom Sollune!

sollune
    Bijdrager
    #4509208 Quote

Dank je wel 🙂

En Assiejj succes ermee, ook de rest die er voor gaat.

Zijn jullie naar de huisarts geweest voor informatie ed trouwens? Of gewoon gestopt met anti conceptie en zien jullie wel?
    Wat te verwachten.. Of lees je gewoon alles op internet. Ik heb me gister in ieder geval bij de etos laten informeren over foliumzuur en vitamines ed.

NoraMae
    Bijdrager
    #4509217 Quote

Hoi sollune,
    Ik was al op de hoogte dat het belangrijk was om foliumzuur te slikken dus daar ben ik mee begonnen 4 weken voor ik mijn spiraal liet verwijderen. Verder heb ik veel op Internet op gezocht inderdaad. De eerste maanden heb ik niet echt mijn cyclus goed in de gaten gehouden. In maart kreeg ik een miskraam en werd het verlangen naar een kindje nog groter. Ik heb toen ovulatietesten gebruikt om te kijken wanneer ik mijn eisprong had. Ik ontdekte dat ik rond die tijd ook andere afscheiding had en wat buikpijn. Dus nu test ik mijn ovulatie niet eens meer omdat ik precies weet wanneer het zover is.
    Verder is afgelopen week mijn progesteron getest om te kijken of ik een goede eisprong heb (heb steeds bloedverlies voor mijn menstruatie op gang komt vandaar), vandaag daarover gebeld en de bloedwaarden waren prima.
    Vandaag de laatste dag van mijn menstruatie, dan op naar een nieuwe ronde.
    Weten Veel mensen in je omgeving dat je gestopt bent met de pil?

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

sollune
    Bijdrager
    #4509224 Quote

Wat vervelend van je miskraam.. Kan me voorstellen dat het verlangen sterker wordt..
    Fijn dat de bloedwaarden prima zijn. Ik hoop dat het voorspoedig zal gaan voor jullie.
    En ik heb bijna niemand vertelt dat ik ben gestopt, ben bang dat het me alleen maar druk geeft en ik wil er gewoon zo ontspannen mogelijk ingaan. Twee goede vriendinnen weten het en mn moeder 🙂 Merk wel dat ik er ontzettend veel aan denk, meteen heel veel om over te denken!

annemarie35
    Bijdrager
    #4509243 Quote

Succes Sollune!

groetjes,
    Annemarie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct