Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vanalles: kindje, carriere, ovulatietesten, kriebels enz

• Auteur
  • sollune
    Bijdrager
    #4509245 Quote

Dank je wel 🙂

sollune
    Bijdrager
    #4509487 Quote

Assiejj hoe gaat het met je?

annemarie35
    Bijdrager
    #4509488 Quote

God idd assiejj ben je zwanger of niet?!
    Mijn volgende nod is alweer 5 juli… Helaas was de laatste keer mijn gevoel juist…

Xxxx

MamaAs
    Bijdrager
    #4509498 Quote

Hoi meiden, sorry dat ik niet heb gereageerd op jullie berichten. Na de zwangerschapstest van 29 mei was ik behoorlijk in de war…. In 1x raak. Ben nog steeds verbijsterd… En dan ben ik zown tut die op dit forum verhalen lees en denk hoe is dit niet een beetje scheef? Ben dan ook meteen gestart met moeders voor moeders!!! Tis heel naief maar na t lezen van veel verhalen en t horen van verhalen in mijn omgeving was ik er helemaal vanuit gegaan dat het gewoon wel eens maanden kan duren. Nja haha ik wijd veel te lang uit. Ik gun jullie hetzelfde geluk als ons en dat is dat het snel raak is bij jullie! Ik heb donderdag de eerste echo en ik ben bloednerveus om het mijn ouders te vertellen. Mijn vader is terminaal ziek en hij gaat hoogstwaarschijnlijk de geboorte niet meemaken. Dat maakt deze fantastische situatie enorm dubbel maar voel me ergens wel dapper dat ik van dat feit het wel of niet er voor gaan niet heb laten afhangen.

Annemarie ik ga keihard voor je duimen dat het nu eindelijk raak is bij jullie op je volgende nod. En jullie ook sollune en nonna…:-)

annemarie35
    Bijdrager
    #4509501 Quote

Yesss!!
    Dat heeft zo moeten zijn assiejj!
    Wat een ontzettend mooi gevaar… Leven en dood staan echt dicht bij elkaar wat dat betreft… Stiekem hoop ik dat hij het wel mee mag maken en ik wens jou gewoon een top zwangerschap toe!
    Lekker van genieten en donderdag zal het iets meer tot je gaan doordringen als je je wondertje ziet op de echo!

Liefsss
    En geloof me ik volg je snel ik voel het 🙂
    😉

NoraMae
    Bijdrager
    #4509502 Quote

Gefeliciteerd Assiej!!! Wat heerlijk voor je! Ik snap ook dat het heel dubbel is. Je vader zal het vast heel bijzonder vinden. Hij kan in ieder geval op dit moment nog in jullie geluk meedelen.
    Veel plezier bij je eerste echo! Geniet ervan. Liefs

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

sollune
    Bijdrager
    #4509507 Quote

Wauw Assiejj wat fijn, gefeliciteerd zeg! Lijkt me een heel dubbel gevoel maar fijn dat hij je zwanger kan meemaken. Veel geluk. liefs

MamaAs
    Bijdrager
    #4509522 Quote

Bedankt voor jullie super lieve reacties!!! Ik blijf jullie volgen via het forum en laat donderdag maar een beetje op mij afkomen… En ik hoop dat het voor mn vader een punt is waardoor hij nog extra vechtlust krijgt. Misschien heeft het zo moeten zijn….

Xxxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct