Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend januari 2015

• Auteur
  • Bosbesje
    Bijdrager
    #4511139 Quote

Heey @sheren24

hier alles goed!! Vanavond nog een avondje werken en dan lekker vakantie.
    wij hebben over 4 dagen de geslachtsbepaling 😀 😀 ben echt zooo benieuwd!!
    maar wat leuk een jongen!! Lekker shoppennnnnn 😀 geniet ervan meid!

#4511138 Quote

Zo dames! Hoe is het hier?

Gister had ik de geslachtsbepaling gehad! En wat was dat spannend hihi.. De kleine was zo goed te zien en is zo beweeglijk!! Niet normaal. Ook zat me kleine continue te duimen.. Haha zo leuk om te zien!
    Aan het einde van de echo kregen we te zien dat we een… Jongen krijgen! Me partner was helemaal trots haha.. Nu kan ik gericht gaan shoppen! 😀 nu heb ik pas weer over 4 weken de 20 weken echo ..

Weten jullie het al?

#4510742 Quote

Hallo toekomstige moeders,
    Wat leuk dat er een groepje is voor de januari babies. Het doet mij erg goed om jullie enthousiaste reacties te lezen! Mijn situatie is minder gelukkig gelopen tot nu toe. Ik ben dan ook nieuw in deze forum en heb vandaag mijn eerste bericht gedeeld. Het ga jullie goed! Lekker genieten van de zwangerschap 😀
    Liefs

#4510723 Quote

Oké. Dankje voor de tip @happy21
    Bij het bloedprikken was mn hb(ijzer) goed. Maar ga het de vk zeker voorleggen

#4510707 Quote

Dan heb je ijzer tekort @myfteris het is mij ook verteld door de vk en ik slik nu ook ijzertabletten en het helpt en ook ik tel de dagen af spannend he

#4510701 Quote

Is verschillend denk ik. Mijn verlof is 4 weken van te voren. Maar jij hebt lichamelijke wel zwaarder werk, waardoor 6 weken wel logisch is hoor.
    Slagen kun je ook als mama toch 😉

Nog 3 weken dan hebben wij de 20weken echo. Ben echt aan het aftellen hahaha.

Vandaag voel ik me niet lekker. Had toen ik in de stad wandelde steeds het gevoel te gaan flauwvallen. Licht in mn hoofd, duizelig en misselijk. Was blij dat mn man mee was. Thuis gaan slapen en nu iets beter maar voel me nog niet fit.

#4510699 Quote

Nou dames, vanmorgen het verteld op werk tegen mijn baas..
    Ze reageerde niet verrast, ze had al een vermoeden.. Ze zag al een buikje bij me.
    Zover ik weet was het wel positief, maar je weet nooit hoe dit nog kan omslaan..

Ik zit namelijk in mijn laatste jaar als verpleegkundige en ze wilt dat ik ga slagen 🙂
    Ik krijg 6weken van te voren al verlof, dit is standaard in de zorg??

Eergisteren had ik me kleine gevoeld!! 2x snel een hele zachte ”plop” , was gelijk in de wolken haha..

Kan niet wachten tot 7 aug. Dan heb ik een pretecho om het geslacht te bepalen..

Hoe is het met jullie?

#4510618 Quote

Oh maar had in het begin veel last hoor @sheren24
    Ben morgen 17weken en kan merken dat het echt weer beter wordt.

De hormonen doen het volop hahahaha.
    Ik heb het mijn leidinggevende al vroeg vertelt omdat ik als het mis zou gaan niet dan nog wilde uitleggen. De vorige keer merkte ik dat het fijn is als ze iig iets weten.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct