Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend januari 2015

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager
    #4510617 Quote

Het is ook apart hoe verschillend het kan zijn per persoon 🙂
    Werken in de zorg en het vertellen komt vast goed meid ik moet ook nog even braaf wachten met vertellen je weet het hè hihi

Wat betreft huilbuien en irritatie check!
    Ontzettend last van 😛

#4510616 Quote

Super hoor! Ik wou dat mijn eerste 12 weken soepel verliepen.. Gek dat het zo verschillend per persoon kan zijn..

Hahaha de omgeving? Ook snel geïrriteerd en huilbuien??
    Bij mij zie je al wel een buikje, ene kant echt leuk, maar andere kant mijn werk weet het nog niet.. Zal denk ik toch maar deze of volgende week moeten gaan vertellen.. ( pfff zo lastig als je in de zorg werkt )

#4510610 Quote

Genieten is belangrijk!
    Bij mij gaat het goed. Ben erg tevreden met hoe weinig last ik heb. Behalve vermoeidheid dan en voor de rest is het mn omgeving die er last van heeft hahahaha.
    Heb nog geen zichtbaar buikje. Dat vind ik wel jammer. Maar dat zal vanzelf wel komen

Bosbesje
    Bijdrager
    #4510587 Quote

Welkom sheren24!
    Gefeliciteerd 😀

annemarie35
    Bijdrager
    #4510575 Quote

Geloof je niet in toeval Ow K wel hoor haha!
    Maar ja ik ben nu bijna 7 weken zwanger 🙂

Zeg ik kan je privé wel ff berichten als jij degene bent die ik bedoel 😛

Liefsss

#4510568 Quote

Haha Annemarie, ik geloof niet in toeval 😉 hoe is het met je? Al raak geschoten daar?? :p

Myfteria; dank je wel! Zwangerschap verloopt goed! Ik kan eindelijk zeggen dat ik nu kan genieten.. Hoe verloopt jou zwangerschap nu?

#4510567 Quote

Gefeliciteerd Sharon! Welkom bij de club.
    Hoe gaat het met je zwangerschap?

annemarie35
    Bijdrager
    #4510556 Quote

Hey Sharon!
    Je bent toevallig niet min oude collega??
    😛
    Zij was namelijk bezig met zwanger worden maar is gestopt bij ons met werken en ik had helaas haar telefoonnummer niet meer wie weet is dit toeval 😛

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct