Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend januari 2015

• Auteur

Gefeliciteerd iedereen, aangenaam ik ben nu moeder van 2.

Ik weet ook pas net dat we weer zwanger zijn, 2 juni eerste afspraak bij vk. Ik wens iedereen alvast een hele fijne zwangerschap en ik hoop veel te lezen en te schrijven op dit forum.

miss1990
    Bijdrager
    #4508985 Quote

Mamami90 jah hier ook klachte heel moe en alles is teveel ik kan juist goed eten en ben wel misselijk maar eten helpt juist. Alles is gevoelig en vooral heeel veel hormomen pfff jank zo snel hahah. Ik moet 17 juni pas vind wel lang dure. Lan niet wachte als goed is ben ik dan 9 weken en 4 dagen

mamami90
    Bijdrager
    #4508980 Quote

Wij zitten dan rond dezelfde datum @miss1990 (en zijn net zo oud;-))
    Mijn eerste echo ia op 10 juni. Dan ben ik rond de 8-9 weken zwanger. (Onregelmatig ongesteld dus weet t niet zeker)

Verder beginnen hier volop de klachten.. Ik kan weinig eten en zit snel vol. Bij teveel eten ben ik van dat het er weer uit komt. Mn darmen hebben het er behoorlijk zwaar mee, rommelen enorm, heb kramp en ga lastig naar de wc. En nu sinds een paar dagen gevoelige tepels..
    Het is niet te missen dat er vanalles gebeurd nu.

Vandaag komt er ook iemand van moedersvoormoeders. Altijd fijn als je iets voor andere kunt betekenen.

miss1990
    Bijdrager
    #4508979 Quote

Ik vroeg me af of jullie ook zo lang moeten wachte op de eerste echo ik heb 3 teste gedaan omdat ik het nog niet geloof haha terwijl de symptomen best duidelijk zijn wat is jullie ervaring kwa kwaaltjes ende eerste echo ook zo laat

miss1990
    Bijdrager
    #4508978 Quote

Heey dames ik ben roseanne en uitgerekend zoals internet zegt op 13 januari van ons eerste kindje. Ik ben 23

#4508948 Quote

Gefeliciteerd allemaal.
    Wat fijn dat er nu een januarigroep is.
    Volgens mijn berekeningen is mijn datum 1 januari. Ben nu 7 weken zwanger. En ik heb volop last van allerlei klachten. Pijnlijke borsten, darmen, misselijk, moe, onrustige huid en buikpijn.
    2 juni de eerste echo en de week ervoor de 1e afspraak bij de verloskundige.
    Voor ons het 1e kindje. Vorig jaar wel zwanger geweest, maar met 6,5 week een miskraam. Dus ben erg blij nu de 7e week te hebben gehaald!

#4508915 Quote

Gefeliciteerd en nu lekker genieten!!

Bosbesje
    Bijdrager
    #4508912 Quote

@mamami90 ja het was inderdaad het mooiste nieuws wat we kregen! En nog steeds hoor. We kunnen het nog steeds niet helemaal bevatten.. maar dat begint langzaam wel te komen 🙂

ah spannend! Dus je komt ook gezellig meekletsen hier? Maar heel erg fijn dat je snel zwanger bent geworden, 4,5jaar gun je echt niemand.

ik voel echt al vanalles, ik was 2 dagen voor mijn nod al misselijk, hoofdpijn, krampen in mijn buik. En begin sinds gister pijn in mijn borsten te krijgen. Geen eetlust.. ben normaal een goeie eter haha.
    maar alles voor het goeie doel toch 😀

Spreek je nog!
    Xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct