Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger van de derde, een verrassing!

• Auteur
  • JaniceS
    Lid

Ik mag mezelf hier inmiddels ook aanmelden. Als de berekening klopt ben ik 5 januari uitgerekend.
    Ik ben zwanger van het derde kindje. Heb al een jongetje van 2 en een meisje van 5.
    De zwangerschap was een totale verrassing maar uiteraard wel erg leuk.
    Ik belde gister en verloskundigen en deze vertelden dat de eerste afspraak voortaan een echo is.
    Dus op 28 mei al een echo om te kijken of het hartje klopt. Helemaal super! Bij de ander twee was dit altijd pas rond 12 weken. Is dit bij jullie ook al zo vlug?

Bosbesje
    Bijdrager
    #4508913 Quote

Hey!

Gefeliciteerd! 😀
    Ik heb nog helemaal geen afspraak gemaakt eigenlijk. Doe dat volgende week even samen met mijn man denk ik. We staan eigenlijk ook nog onder behandeling in gent, belgie. Daar hebben we een icsi gehad.

Maar super leuk! 3 kids straks.
    Leuk dat er steeds meer zwangeren in de club komen, leuk ervaringen uitwisselen.

xx

#4508916 Quote

Hoi

Ook jij  gefeliciteerd met je zwangerschap straks 3 kindjes leuk hoor! Wij hebben nu 3 kindjes en nr 4 is onderweg heerlijk!

Liefs Linda

JaniceS
    Lid
    #4508929 Quote

Hoi bosbesje

Kan me voorstellen dat als je icsi hebt gehad dat het allemaal wat anders loopt. Wel spannend zeg om na zo lang proberen eindelijk zwanger te zijn!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct