Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Moeders voor Moeders

• Auteur
  • NoraMae
    Bijdrager
    #4509987 Quote

Vanaf hoeveel weken zwangerschap zijn jullie mee gaan doen? Vind het een prachtig initiatief.

annemarie35
    Bijdrager
    #4509988 Quote

Ik wacht tot me echo dan ga ik meedoen puur zelfbescherming 🙂

NoraMae
    Bijdrager
    #4509994 Quote

Ja dat dacht ik zelf ook. Ik had al op de site gekeken, het kan al wel, maar ik vind het zelf ook fijner om te wachten tot na de echo.

Bosbesje
    Bijdrager
    #4509997 Quote

Ik doe al mee vanaf 5 en een halve week. Waarom wachten jullie uit zelfbescherming.. je weet toch dat je zwanger bent en je moet van moeders voor moeders ook een zwangerschapstest doen…. dus dan wordt het nog een keer bevestigd

NoraMae
    Bijdrager
    #4510001 Quote

Misschien heb je gelijk Bosbesje. Maar ik zag ook op de site dat je al wel kunt aanmelden, maar pas mee kunt doen vanaf 6 weken. Met 6 weken heb ik ook de echo. Dus dan komt dat toch nog steeds zo uit.
    Zelfbescherming is niet echt het goede woord misschien, maar ik vind het allemaal nog zo onwerkelijk en ik ben nog steeds bang dat het misgaat, en dan moet je alles weer afzeggen. Dat kan natuurlijk na de echo ook nog gebeuren, maar toch… een beetje zekerheid is wel fijn.

De vorige keer ging het bij mij fout in de 5e week, dus dat is een week waar ik nog tegenop zie.

Bosbesje
    Bijdrager
    #4510003 Quote

Ooh, ja dat snap ik dan wel..
    wist ook niet dat je al zo snel een echo had 🙂

NoraMae
    Bijdrager
    #4510006 Quote

Ja dat is wel fijn. Of misschien ook niet? Ik heb begrepen dat ze soms nog niet veel kunnen zien op de echo met 6 weken. Nou ja, dan mag ik misschien daarna nog een keer terug komen.
    Maar opgeven bij moeders voor moeders doe ik hoor!!!

Bosbesje
    Bijdrager
    #4510008 Quote

Ja inderdaad, vaak zien ze pas een hartje met 6 of 7 weken.. misschien heb je geluk 🙂

vaak krijg je dan nog een echo met een week of 11, om precies te kijken wat je uitgerekende datum is. Dan kunnen ze het het beste berekenen.

wow super dat je mee doet 😀

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct